Grupp: Huvudforum

Tele2

2
Ogilla!
373
Gilla!
2016-03-25 11:13:45
Ladda ned

Tele2

0
Ogilla!
367
Gilla!
2016-03-25 11:14:11
Ladda ned

0
Ogilla!
357
Gilla!
2016-03-25 11:21:08
Ladda ned

0
Ogilla!
360
Gilla!
2016-03-29 20:51:18
Ladda ned

Spännande utveckling nu :)

0
Ogilla!
5
Gilla!
2016-03-29 21:28:45

Ja många aktier står och väger nu.

0
Ogilla!
340
Gilla!
2016-03-29 21:45:29

Yes, så vi får se en spännande fortsättning de närmaste dagarna

0
Ogilla!
340
Gilla!
2016-03-29 21:50:27
Ladda ned

Om jag ska våga mig på OMX

0
Ogilla!
330
Gilla!
2016-03-29 21:52:51
Ladda ned

0
Ogilla!
337
Gilla!
2016-03-29 21:53:55
Ladda ned

0
Ogilla!
344
Gilla!
2016-03-30 06:32:49

Uppåt på ig, då kör vi

0
Ogilla!
344
Gilla!
2016-03-30 21:01:11
Ladda ned

Nu

0
Ogilla!
356
Gilla!
2016-03-30 21:09:18
Ladda ned

omx

0
Ogilla!
336
Gilla!
2016-03-30 21:12:07
Ladda ned

omx

0
Ogilla!
344
Gilla!
2016-03-31 20:04:03
Ladda ned

0
Ogilla!
338
Gilla!
2016-03-31 20:07:29
Ladda ned

En på omx också, spännande att följa nu

0
Ogilla!
359
Gilla!
2016-04-01 21:10:54
Ladda ned

0
Ogilla!
344
Gilla!
2016-04-02 20:03:18
Ladda ned

Där sjönk den, som en sten

0
Ogilla!
352
Gilla!
2016-04-04 20:40:17
Ladda ned

Nu kan vi shoppa utdelningsaktie "billigt" :)

0
Ogilla!
331
Gilla!
2016-04-04 20:45:06
Ladda ned

0
Ogilla!
326
Gilla!
2016-04-04 20:45:37
Ladda ned

0
Ogilla!
347
Gilla!
2016-04-05 20:44:22
Ladda ned

Wow, hur långt ner ska den gå. Snart träffar den den undre linjen

0
Ogilla!
328
Gilla!
2016-04-06 10:09:14
Ladda ned

0
Ogilla!
330
Gilla!
2016-04-06 17:06:41
0
Ogilla!
326
Gilla!
2016-04-06 17:42:46
Ladda ned

0
Ogilla!
342
Gilla!
2016-04-06 20:51:34

25maj avskild kupongen blir spännande o se omstämman behållerbonusutdelningen

per

0
Ogilla!
374
Gilla!
2016-04-06 21:11:28

Ja, det blir spännande.

0
Ogilla!
356
Gilla!
2016-04-06 21:15:45
0
Ogilla!
353
Gilla!
2016-04-07 17:45:39
Ladda ned

Nu slår den i den undre linjen och borde ju vända uppåt snart? Fin utdelning på den

0
Ogilla!
358
Gilla!
2016-04-07 17:48:43
Ladda ned

Få se om den ska följa de röda linjerna nu. Den vände nedåt vid en röda pilen däruppe

Inlägget är redigerat av författaren.

0
Ogilla!
341
Gilla!
2016-04-08 19:14:37
Ladda ned

Nu kraftig uppstuds

0
Ogilla!
346
Gilla!
2016-04-11 11:11:15

Ser bra ut på väg uppåt igen

0
Ogilla!
333
Gilla!
2016-04-11 12:26:50

Ser bra ut på väg uppåt igen

0
Ogilla!
343
Gilla!
2016-04-11 12:27:19

Ser bra ut på väg uppåt igen

0
Ogilla!
329
Gilla!
2016-04-11 12:29:24

Var kom dessa inlägg ifrån?

0
Ogilla!
320
Gilla!
2016-04-11 14:53:24

he he har fler aggr lyckats med liknande dubbelpostningar:)

ps ökade lite ratos pådagens dipp

per

0
Ogilla!
328
Gilla!
2016-04-11 17:29:19

Bra gjort, de har väl inte ens haft utdelning och den ser ut att gå bra

0
Ogilla!
354
Gilla!
2016-04-11 21:36:03

Det här är ju riktigt spökeri, inläggen kommer upp igen. Få se om det händer igen

0
Ogilla!
330
Gilla!
2016-04-12 09:35:50

Tror att jag har kommit på det, spökeriet med dubbelposter. Om man till exempel sitter med en ipad så kan den nog skicka igen ibland

0
Ogilla!
324
Gilla!
2016-04-12 11:59:51

Oj va det går nu ;))

0
Ogilla!
334
Gilla!
2016-04-12 14:20:45
Ladda ned

Snart slår den i den övre linjen

0
Ogilla!
356
Gilla!
2016-04-12 19:19:49
Ladda ned

Den går bra nu, full fart uppåt :)

0
Ogilla!
355
Gilla!
2016-04-13 09:29:14
Ladda ned

Så fortsätter den uppåt, över den övre linjen nu

0
Ogilla!
337
Gilla!
2016-04-13 10:21:11
Ladda ned

Oj, vilken fart :)) Go go go

0
Ogilla!
361
Gilla!
2016-04-13 12:42:41

Säljer av en del för att den kan göra en studs nedåt efter denna uppgång. 4-5 staplar upp kan ge en ner, redan i morgon kanske.

Men den är bra att ha till utdelning eller sälja av den innan beroende på hur den går

0
Ogilla!
309
Gilla!
2016-04-13 17:07:48
Ladda ned

Ojdå, ser lite ut som om den kan falla i morgon

0
Ogilla!
352
Gilla!
2016-04-14 10:31:15
Ladda ned

Yes, som väntat så faller den så att man kan fiska på den igen :)

0
Ogilla!
2
Gilla!
2016-04-14 10:54:07

Inlägget är redigerat av författaren.

0
Ogilla!
338
Gilla!
2016-04-14 10:55:07

Men oj, tack. Såg att det kom upp

0
Ogilla!
0
Gilla!
2016-04-14 11:06:24

Inlägget är redigerat av författaren.

0
Ogilla!
344
Gilla!
2016-04-14 11:08:34

Fick det

0
Ogilla!
355
Gilla!
2016-04-15 11:39:47
Ladda ned

Lite neråt som gav ett nytt köptillfälle

0
Ogilla!
360
Gilla!
2016-04-18 08:35:45

Neråt på ig så man kan nog fiska upp Tele2 idag

0
Ogilla!
355
Gilla!
2016-04-18 10:13:06
Ladda ned

0
Ogilla!
358
Gilla!
2016-04-19 15:35:18

Så upp igen

0
Ogilla!
335
Gilla!
2016-04-20 11:14:20

Upp som vanligt, inget nytt att tillägga

0
Ogilla!
342
Gilla!
2016-04-20 19:08:15

Spännande dag i morgon

0
Ogilla!
314
Gilla!
2016-04-21 09:06:31

Den inledde dagen med att börja rusa uppåt

0
Ogilla!
304
Gilla!
2016-04-21 11:21:36

Så gick den ner och man kan fiska billigare på den

0
Ogilla!
327
Gilla!
2016-04-21 11:41:46

Så vänder den uppåt igen

0
Ogilla!
344
Gilla!
2016-04-22 16:39:27
Ladda ned

0
Ogilla!
309
Gilla!
2016-04-22 17:35:50
Ladda ned

Nästa 78 kanske

0
Ogilla!
317
Gilla!
2016-04-25 22:06:52
Ladda ned

Den ligger fortfarande mellan linjerna, bryter varken upp eller ner. Spännande fortsättning nu

0
Ogilla!
305
Gilla!
2016-04-25 23:03:34

Uppåt på ig, heja Tele2, får vi se en liten spurt uppåt i morgon?!

0
Ogilla!
300
Gilla!
2016-04-26 08:55:52

ca 1mån kvar till stämma o kupong

blir intrsant o höra vad som sägs där

kan tyvär inte vara med får hopas de gör nånweb cam el dyl så jag kan följa det liwe ändåå

per

0
Ogilla!
312
Gilla!
2016-04-26 19:47:03
Ladda ned

Nu kanske den vänder ner en sväng

0
Ogilla!
325
Gilla!
2016-04-26 20:07:32
Ladda ned

Sålde på 78,50 idag för att jag tror på en nedgång, mot 74 sådär. Få se om det är rätt eller fel

0
Ogilla!
315
Gilla!
2016-04-26 20:51:31
Ladda ned

0
Ogilla!
339
Gilla!
2016-04-27 06:27:10

Nedåt på ig, lycka till

0
Ogilla!
338
Gilla!
2016-04-27 06:29:34
0
Ogilla!
4
Gilla!
2016-04-27 07:00:25

Tack för bra information.

0
Ogilla!
321
Gilla!
2016-04-27 20:28:16
Ladda ned

Nu darrar den

0
Ogilla!
296
Gilla!
2016-04-28 06:55:06

Uppåt på ig, lycka till

0
Ogilla!
297
Gilla!
2016-04-28 19:11:19
Ladda ned

Nu föll den ner till det undre strecket, cirka 76

0
Ogilla!
307
Gilla!
2016-04-28 19:21:40
Ladda ned

0
Ogilla!
306
Gilla!
2016-04-29 06:28:13

Ganska mycket neråt på ig, lycka till

0
Ogilla!
313
Gilla!
2016-04-29 18:07:20

Neråt men den håller emot ganska starkt

0
Ogilla!
302
Gilla!
2016-04-29 18:32:28

...den höll emot bra i kinakrisen i höstas också. Men sen när de andra repa sig smackades den på. Det är inte styrka. Det kan vara spännt gummiband som drar mer o mer...pang.

Mvh Civ

0
Ogilla!
299
Gilla!
2016-04-29 18:36:39

Jag vill in billigare ;)

0
Ogilla!
315
Gilla!
2016-05-02 19:48:25
Ladda ned

Den håller sig kvar vid cirka 76

0
Ogilla!
312
Gilla!
2016-05-03 06:28:09

Uppåt på ig, lycka till

0
Ogilla!
328
Gilla!
2016-05-03 20:28:16
Ladda ned

Nu börjar den gå neråt, som jag väntade på

0
Ogilla!
318
Gilla!
2016-05-03 21:40:05

Ska den verkligen ner så mycket innan utdelning? Hade trott på 80kr t o m x-dag men det verkar mer och mer avlägset.

0
Ogilla!
320
Gilla!
2016-05-04 06:12:52

Det verkar som om den dippar nu, det tar emot här vid 76. Eventuellt så fortsätter den ner mot 74 och det är ner på ig nu.

Men jag förväntar mig att den tar fart uppåt igen när vi kommer mot utdelning.

2016-05-25

Ordinarie utdelning Tele2 B

Utdelning/aktie: 5,35 SEKHandlas utan utdelning: 2016-05-25Utdelningsdag: 2016-05-31

0
Ogilla!
319
Gilla!
2016-05-05 09:34:55

Nu går det att komma in billigare

0
Ogilla!
332
Gilla!
2016-05-05 11:40:33

Har du köpt nu, Helena?

0
Ogilla!
312
Gilla!
2016-05-05 19:18:05

Skapar ny tråd för betalande medlemmar

0
Ogilla!
296
Gilla!
2016-05-06 16:25:51

Nu dyker den under 74

1
Ogilla!
84
Gilla!
2016-05-06 17:17:23

Hockeyfrilla

0
Ogilla!
453
Gilla!
2016-05-06 17:27:20

Och vad ville du ha sagt med det?

0
Ogilla!
311
Gilla!
2016-05-06 17:34:02

Varför skriva meningslösa kommentarer i denna tråd?

0
Ogilla!
315
Gilla!
2016-05-07 10:05:47

Uppåt på ig, spännande måndag. En studs uppåt igen kanske

1
Ogilla!
85
Gilla!
2016-05-07 16:35:15

Sälj innan 5kr, dräparen är på ingående. Finns ingen botten, gått ned i i 2 år snart

1
Ogilla!
302
Gilla!
2016-05-07 16:49:31

Vid nedgång, blanka aktier och tjäna ändå haha

0
Ogilla!
305
Gilla!
2016-05-08 18:27:55
Ladda ned

Där var jag, den går mot mitt målområde

0
Ogilla!
305
Gilla!
2016-05-08 22:25:00

Känns som den borde rekylera upp nu, inte långt kvar till utdelning. Annars ser den ganska svag ut.

0
Ogilla!
246
Gilla!
2016-05-09 06:15:08

Uppåt på ig så det kan mycket väl bli en rekyl upp nu

1
Ogilla!
258
Gilla!
2016-05-09 19:01:49

75,40 facit visade att jag fick rätt ;)

0
Ogilla!
264
Gilla!
2016-05-11 20:17:26

Den fortsatte uppåt idag också men nu tappar den nog fart och kan vända ner i morgon

2
Ogilla!
267
Gilla!
2016-05-11 20:39:05
Ladda ned

Det ser man här, RSI röda linjen korsade den blå men nu korsar den igen. Korsar neråt alltså

0
Ogilla!
246
Gilla!
2016-05-12 13:57:14

härliga tele2 tider nådde prcis att gav+överstiger kupong%

per

0
Ogilla!
249
Gilla!
2016-05-12 19:09:31

Vilken konstig dag men den slutade nedåt

0
Ogilla!
242
Gilla!
2016-05-12 19:31:04

Hade nog slutat på plus hade det inte varit för det sura sentimentet på börsen idag

0
Ogilla!
251
Gilla!
2016-05-16 21:16:38
Ladda ned

Tele2 upp mot 80 nu när det närmar sig utdelning

0
Ogilla!
233
Gilla!
2016-05-16 21:36:52

Lite lack att jag sålde på morgonen idag. Nya tag.

0
Ogilla!
247
Gilla!
2016-05-17 06:18:29

Det kommer alltid nya dagar och nya trades.Den verkar ha motstånd nu. Lite svårt att säga om den fortsätter upp eller ner igen

Men utdelningen närmar sig och det finns väl många som vill vara med på den

0
Ogilla!
245
Gilla!
2016-05-17 21:33:08
Ladda ned

Nu kan den mycket väl dyka neråt en sväng så att det blir köpläge igen

0
Ogilla!
242
Gilla!
2016-05-18 20:29:55
Ladda ned

Lite svajigt nu

Upp till toppen
Kommentera

 

Tjäna mer pengar på dina aktieaffärer

Bli medlem på Aktieguiden gratis på 30 sekunder.

Som medlem på Aktieguiden kan du:

  • Läsa träffsäkra tips och analyser från duktiga traders
  • Ställa frågor till och chatta med aktieproffs
  • Få gratis tillgång till en över miljon inlägg aktiehandel
  • Skapa egna privata forumgrupper

För att få delta i diskussionerna på Aktieguiden krävs att du verifierar ditt mobilnummer. Läs gärna mer om varför verifiering behövs.

 

Redan medlem? Klicka här för att logga in.