Grupp: Huvudforum

För er som vill se live från Mobile Word Congress

0
Ogilla!
252
Gilla!
2016-02-21 13:04:46

Gäller nu!

http://www.gsmarena.com/mwc_2016_coverage-news-16753.php

Inlägget är redigerat av författaren.

0
Ogilla!
248
Gilla!
2016-02-21 13:08:31

Om ett par minuter LG:s presentation. Huawei uppskjutet till 14:00

Inlägget är redigerat av författaren.

0
Ogilla!
218
Gilla!
2016-02-21 13:10:57

Såg fel LG G5 Day - Live streaming @Barcelona MWC conference

Även uppskjutet till 14:00

0
Ogilla!
243
Gilla!
2016-02-21 13:41:20

http://m.gsmarena.com/xiaomi_mi_5-6948.php

Med Ultraljudssensor..

SeaRayMan

0
Ogilla!
245
Gilla!
2016-02-21 13:43:20

LiveStreamas på onsdag

Inlägget är redigerat av författaren.

0
Ogilla!
241
Gilla!
2016-02-21 13:50:15
0
Ogilla!
235
Gilla!
2016-02-21 13:57:40

SHIT... strömmningsfel från HUAWEI:s presentation har ni det också?

Hundra % på att det är intrång. Rätt stora pengar som står på spel...

Inlägget är redigerat av författaren.

0
Ogilla!
242
Gilla!
2016-02-21 14:08:10

LG:s live fungerar. De nämner 4K video kontent..

0
Ogilla!
240
Gilla!
2016-02-21 14:22:02

sorry fel

Mvh smartcard

Inlägget är redigerat av författaren.

0
Ogilla!
242
Gilla!
2016-02-21 14:23:12

CES ..

0
Ogilla!
244
Gilla!
2016-02-21 14:26:24

LG G5 har QC Snapdragon 820 och separat knapp för video

0
Ogilla!
247
Gilla!
2016-02-21 14:31:13
0
Ogilla!
243
Gilla!
2016-02-21 14:39:13

smartcard.. det funkar nu med ljud på

https://www.youtube.com/watch?v=P6wQ34FawyQ&feature=youtu.be

0
Ogilla!
248
Gilla!
2016-02-21 14:42:27

Man pratar om fingerprint nu. Med ett tryck i flera applikationer.

Inlägget är redigerat av författaren.

0
Ogilla!
244
Gilla!
2016-02-21 14:49:18

Matebook med W10 och FPC One Touch!

Fett najs.

https://www.youtube.com/watch?v=0GbRiG0Vcqo

Huawei P9 om 50 min

Inlägget är redigerat av författaren.

0
Ogilla!
239
Gilla!
2016-02-21 15:07:48

Ska kolla noga mackan. Det har varit förvånansvärt lite om videostabilisering utom LG G5 som har en separat knapp för videofilmning,... Smart...!

0
Ogilla!
212
Gilla!
2016-02-21 15:16:25

#14

Lättlurad?

0
Ogilla!
237
Gilla!
2016-02-21 15:17:36

Huawei kom igång lite senare med sin sändning. Alla pratar om video men visar inget.

Det är bara Apple som hitintills har slagit på stora trumman när det gäller videostabilisering. Då är det verkligen sant att IMINT har ett extremt försprång.

0
Ogilla!
241
Gilla!
2016-02-21 15:27:55

#3. Inte speciellt bra för Fing-kursen på måndag:

Xiaomi Mi 5 Sensor Fingerprint (ultrasound), accelerometer, gyro, proximity, compass, barometer

0
Ogilla!
236
Gilla!
2016-02-21 15:32:55

18, är det bekräftat?

0
Ogilla!
243
Gilla!
2016-02-21 15:33:19

#18

Hoppas det kommer någon annan bra nyhet som slätar över det..

SeaRayMan

0
Ogilla!
244
Gilla!
2016-02-21 15:34:17

status - rumored

0
Ogilla!
245
Gilla!
2016-02-21 15:39:58

Inte mer än från:

http://m.gsmarena.com/xiaomi_mi_5-6948.php

Inga synpunkter, mer än att det står där. Ska kolla lite mer på LG G5 inlägget som också har Qualcomm Snapsdragon 820.

Hann inte titta klart på det eftersom Huawei kom emellan.

0
Ogilla!
236
Gilla!
2016-02-21 15:40:04

20, det gör det :-)

Men jag tror inte på ultra, den som lever får se :-)

0
Ogilla!
239
Gilla!
2016-02-21 15:43:11

Det har stått så där i ett år enligt ryktet, så det är lunga...

0
Ogilla!
245
Gilla!
2016-02-21 15:44:56

Här searayman har du en fin nyhet :-)

http://aktieguiden.com/Message/Attachment/1393888

0
Ogilla!
237
Gilla!
2016-02-21 15:49:17

Såg det precis! Han såg sååå nöjd ut! :-))

SeaRayMan

0
Ogilla!
246
Gilla!
2016-02-21 15:55:21

#16

Vad menar du?

0
Ogilla!
270
Gilla!
2016-02-21 16:02:23

Kollade på LG G5 och QC:s CEO Steve Mollenkoppf. De nämnde inget om fingerprint och Snaps 820. Däremot en massa annat...

0
Ogilla!
234
Gilla!
2016-02-21 16:09:51

P9-presentationen något försenad, eller är det knas hos mig?

SeaRayMan

0
Ogilla!
241
Gilla!
2016-02-21 16:18:31

Huawei poängterade FPC och egna smarta funktioner.

Men märkligt ändå att ingen nämnde videostabilisering som Apple verkligen slagit på stort i iPhone. De har idag den bästa lösningen.

Men IMINT är bättre och innebärande att IMINT har ett riktigt bra läge i prisförhandlingar...

1000 kr nästa... PANG...!

0
Ogilla!
234
Gilla!
2016-02-21 16:27:30

Nä, Det är en fake stream förmodar jag Frrboom menade med "lättlurad". Kollade inte särskilt noga

0
Ogilla!
246
Gilla!
2016-02-21 16:29:36

#30 Gissningsvis så har ingen en bra videostabilisering i de telefoner som lanseras nu, så det finns inget att skryta om.

IMINT har ett guldläge att knyta till sig stora aktörer nu, för kommande telefonlanseringar. Visst nämnde vd att den första telefonen med IMINT bör nå marknaden, alltså börja säljas, slutet 2016?

0
Ogilla!
204
Gilla!
2016-02-21 16:31:07

1000 næste, men hvis S&P skal ned i 1700, hver sker der da. :(

0
Ogilla!
227
Gilla!
2016-02-21 16:55:56

Vader

Jag har sett intervjun flera ggr. Mer att det blir volym då... Jämför med:

https://redeye.solidtango.com/widgets/embed/epsjxsbb?auto_play=true&as=0&seek=0&s_referrer=http://vidhance.com/newspost/&domain=&tags=&categories=

0
Ogilla!
205
Gilla!
2016-02-21 17:04:05
Ladda ned

#33 stenbuk

Då får man öka på likviderna med att sälja Fing ;-)

Upp till toppen
Kommentera

 

Tjäna mer pengar på dina aktieaffärer

Bli medlem på Aktieguiden gratis på 30 sekunder.

Som medlem på Aktieguiden kan du:

  • Läsa träffsäkra tips och analyser från duktiga traders
  • Ställa frågor till och chatta med aktieproffs
  • Få gratis tillgång till en över miljon inlägg aktiehandel
  • Skapa egna privata forumgrupper

För att få delta i diskussionerna på Aktieguiden krävs att du verifierar ditt mobilnummer. Läs gärna mer om varför verifiering behövs.

 

Redan medlem? Klicka här för att logga in.