Grupp: Huvudforum
v.27, AG-sentiment
88:e veckan. Detta inlägg är skrivet i torsdags pga semester så jag vet inte hur läget är när inlägget poppar upp. Gissar på att börsen inte har rört sig alls totalt sett ;-)
Länk till förra veckans undersökning.
Veckans undersökning:
Hur kommer aktiebörsen att gå framöver? (några veckor/månader)
Välj det alternativ som just Du anser vara troligast baserat på vad som helst alltifrån ren gissning till genomarbetad analys. Alla röster är lika värdefulla.
Tack för Din medverkan!