Grupp: Webmaster
Borttagna trådar
Jag tog nyss manuellt bort två trista diskussionstrådar rörande vårt modereringssystem. Anledningen var att de inte ledde någonstans utan istället bara skapade irritation.
Sammanfattningsvis vill jag bara konstatera ett par saker:
1.) Vi kommer inte ändra modereringssystemets utformning.
2.) Medlemmar som vill betala vår medlemsavgift är extra välkomna.
3.) Medlemmar som inte vill betala vår medlemsavgift är också välkomna.
Låt oss nu lämna detta och gå vidare.
Mvh // Staffan
Webmaster på Aktieguiden