Grupp: Huvudforum

min portfölj

0
Ogilla!
14
Gilla!
2006-07-11 13:50:46

DatumObjektLångKort
29/6FSPA A186,5
3/7TEL2 B71
6/7OMX122
6/7SSAB A151
7/7ASSA B121,5
7/7NOKI140
10/7HM272,5
11/7ERIC B22,70

Mvh alvaret

0
Ogilla!
5
Gilla!
2006-07-11 13:51:52

glömde stopparna

tel2 70 kr
ASSA 120 kr
HM 274 kr 

Mvh alvaret

0
Ogilla!
0
Gilla!
2006-07-11 16:36:21

Även jag kort på SSAB A, dock 150. Delmål 145, 137, 126.

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Det är detaljerna som räknas


0
Ogilla!
3
Gilla!
2006-07-11 17:30:34

efter dagens äventyr

DatumObjektLång Kort
29/6 FSPA A 186,5
3/7 TEL2 B 71
6/7 OMX 122
6/7 SSAB A 151
7/7 ASSA B 121,5
7/7 NOKI 140
11/7 ERIC B 22,70
 

Mvh alvaret

0
Ogilla!
9
Gilla!
2006-07-12 08:35:24

För dagen räknar jag med att index öppnar högre med hjälp av att de amerikanska börserna vände uppåt under gårdagskvällen. Jag utgår från att index testar 944-946, följt av 949 och 954 under dagen.

I ett kortare perspektiv vill jag helst se en etablering över 954 för att
index skall orka upp mot 975. Uteblir etableringen ö 954 kan vi sannolikt se fram emot fortsatt nedgång inom kort.

---

Nivåer


972
967
959
954-956
949
944-946
938
933
928
924


Bevakningsnivåer;

967 senaste toppen
Starkare ö 954
949 (M 2 f d)
944-946 (M 1 för dagen)
928 är stop för långa

Mvh alvaret

0
Ogilla!
5
Gilla!
2006-07-12 09:40:46
Ladda ned

avstämt o klart? 

Mvh alvaret

0
Ogilla!
4
Gilla!
2006-07-12 09:51:52

sålde STE Rpå 102,5 kr. 

Mvh alvaret

0
Ogilla!
1
Gilla!
2006-07-12 18:06:51

Blev lite svettigt med SSAB idag men då jag går på kursen runt 17 så är allt fortfarande "ok" för nedgång. Positionen är tänkt till iaf första veckan i aug. Står kursen över 155 vid 17-tiden så tas förlusten. Idag stände vi på 153 med dagshögsta på 155.

 

Inlägget är redigerat av författaren.

0
Ogilla!
2
Gilla!
2006-07-13 16:14:55

o idag

atco på 185
fspa 182,5
inve 125
sand 81,5
DAX 5530
tel2 67,75
nda 82,75

Mvh alvaret

0
Ogilla!
8
Gilla!
2006-07-18 16:27:41

Gick snabbare än väntat med SSAB med en nedgång med 16% (24kr) och sista delmålet (126kr) redan infriat under dagen. Valde därför att sälja av 75%  och ligga kvar med resten.

Om SSAB börjar närma sig 136 igen så dumpar jag resten av innehavet eller eventuellt vänder på positionen.  

Fin fin vinst har det blivit iaf, dock var det enligt mig inte väntat med en så pass kraftig reaktion på rapporten idag, hade förväntat mig svagt nedåt eller oförändrat.

0
Ogilla!
2
Gilla!
2006-07-18 16:37:43

#9 Grattis! Snyggt jobbat! 

Mvh kulan_63

0
Ogilla!
1
Gilla!
2006-07-19 17:07:13

ja det blev ju bra. på längre sikt är det nog inte över ännu men det är en annan historia. 

Mvh alvaret

Upp till toppen
Kommentera

 

Tjäna mer pengar på dina aktieaffärer

Bli medlem på Aktieguiden gratis på 30 sekunder.

Som medlem på Aktieguiden kan du:

  • Läsa träffsäkra tips och analyser från duktiga traders
  • Ställa frågor till och chatta med aktieproffs
  • Få gratis tillgång till en över miljon inlägg aktiehandel
  • Skapa egna privata forumgrupper

För att få delta i diskussionerna på Aktieguiden krävs att du verifierar ditt mobilnummer. Läs gärna mer om varför verifiering behövs.

 

Redan medlem? Klicka här för att logga in.