min portfölj
| Datum | Objekt | Lång | Kort |
| 29/6 | FSPA A | 186,5 | |
| 3/7 | TEL2 B | 71 | |
| 6/7 | OMX | 122 | |
| 6/7 | SSAB A | 151 | |
| 7/7 | ASSA B | 121,5 | |
| 7/7 | NOKI | 140 | |
| 10/7 | HM | 272,5 | |
| 11/7 | ERIC B | 22,70 |
Mvh alvaret
Även jag kort på SSAB A, dock 150. Delmål 145, 137, 126.
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Det är detaljerna som räknas
efter dagens äventyr
| Datum | Objekt | Lång | Kort |
| 29/6 | FSPA A | 186,5 | |
| 3/7 | TEL2 B | 71 | |
| 6/7 | OMX | 122 | |
| 6/7 | SSAB A | 151 | |
| 7/7 | ASSA B | 121,5 | |
| 7/7 | NOKI | 140 | |
| 11/7 | ERIC B | 22,70 |
Mvh alvaret
För dagen räknar jag med att index öppnar högre med hjälp av att de amerikanska börserna vände uppåt under gårdagskvällen. Jag utgår från att index testar 944-946, följt av 949 och 954 under dagen.
I ett kortare perspektiv vill jag helst se en etablering över 954 för att
index skall orka upp mot 975. Uteblir etableringen ö 954 kan vi sannolikt se fram emot fortsatt nedgång inom kort.
---
Nivåer
972
967
959
954-956
949
944-946
938
933
928
924
Bevakningsnivåer;
967 senaste toppen
Starkare ö 954
949 (M 2 f d)
944-946 (M 1 för dagen)
928 är stop för långa
Mvh alvaret
avstämt o klart?
Mvh alvaret
sålde STE Rpå 102,5 kr.
Mvh alvaret
Blev lite svettigt med SSAB idag men då jag går på kursen runt 17 så är allt fortfarande "ok" för nedgång. Positionen är tänkt till iaf första veckan i aug. Står kursen över 155 vid 17-tiden så tas förlusten. Idag stände vi på 153 med dagshögsta på 155.
Inlägget är redigerat av författaren.
o idag
atco på 185
fspa 182,5
inve 125
sand 81,5
DAX 5530
tel2 67,75
nda 82,75
Mvh alvaret
Gick snabbare än väntat med SSAB med en nedgång med 16% (24kr) och sista delmålet (126kr) redan infriat under dagen. Valde därför att sälja av 75% och ligga kvar med resten.
Om SSAB börjar närma sig 136 igen så dumpar jag resten av innehavet eller eventuellt vänder på positionen.
Fin fin vinst har det blivit iaf, dock var det enligt mig inte väntat med en så pass kraftig reaktion på rapporten idag, hade förväntat mig svagt nedåt eller oförändrat.
#9 Grattis! Snyggt jobbat!
Mvh kulan_63
ja det blev ju bra. på längre sikt är det nog inte över ännu men det är en annan historia.
Mvh alvaret

Visa sida
Ogilla! 5
Gilla!
glömde stopparna
tel2 70 kr
ASSA 120 kr
HM 274 kr
Mvh alvaret