Grupp: Huvudforum
OMX - v29
Med tanke på att meningarna går isär - Ras eller rally - vill jag bara visa en bild som kanske kan övertyga några att översåldhet inte per automatik innebär rallyläge! Den visar hela nedgången från början av maj i ett 4 timmars-diagram.
Där finns en positiv tolkning också, men men....
För övrigt har jag i Mojas sträng OMX 2006 del III visat några långa diagram med fib-linjer. Kanske blir det ändå ned mot 810-820 innan en "anständig studs?"
MVH Nisse45

Visa sida
Ogilla! 0
Gilla!