Grupp: Huvudforum
CAR usla på wurrar
CAR måste vara bland de sämsta marketmakers på wurrar. De har bland annat två köpwurrar för VOST (VOS6K450CAR och VOS6K450CAR). Ingen av dessa har köp/säljpris från CAR trots att handeln varit öppen i 30 minuter på Stockholmsbörsen! Fullständigt katastrof.
Där kommer jag absolut inte att handla wurrar i alla fall, oavsett köpis/säljis!
"Framgång består av en mängd små segrar"
Visa sida
Ogilla! 7
Gilla!
Kan bara hålla med! Det har varit mycket strul med CAR hittills i år! Jag har ringt dem och klagat ett antal gånger.