Grupp: Huvudforum
Stora Enso - en våg kvar?
En av dagens positiva aktier var Stora Enso, kanske p g a dollarförstärkningen?
Jag inbillar mig att den trots detta ska ner en våg till (ca 10%) innan en större upprekyl!
Text i bilden
MVH Nisse45

Visa sida
Ogilla! 3
Gilla!