Grupp: Huvudforum
Rik?
Konstigt, jag fick ingen jublande känsla när jag såg det här.
Det är för abstrakta siffror.
Men kul i alla fall:-)
Höhö, är jag girig om jag låter vinsten växa:-)
Ja, och dum:-)
3,6 miljarder SEK :-)
GRATTIS ! Det var inte alls illa :-) !

Visa sida
Ogilla! 7
Gilla!
Det kanske är läge att plocka vinst på halva positionen och låta andra halvan ligga kvar? :)