Grupp: Huvudforum
KOMG
Tror denna kommer att dra upp mot 47-48 ganska snabbt. S/L förra botten (41,5)
Mvh fjollon
--- And all you touch and all you see is all your life will ever be ---
Utstoppad med buller & bong på Dell's vinstvarning, följt av rektionen på rapporten igår.
Denna va inte så lyckad...
Mvh fjollon
--- And all you touch and all you see is all your life will ever be ---
Nej, den blev inte bra. Jag tyckte att den såg bra ut då du rekade den. Frågan är om det är läge att köpa den nu istället?
MVH
Lasse

Visa sida
Ogilla! 1
Gilla!
Den ser onekligen intressant ut. Jag skulle tro att det i alla fall kan dra sig upp mot 50 dollar för att testa av ett litet motstånd där och sedan försöka dra iväg ganska rejält.
MVH
Lasse