Grupp: Huvudforum
The grej of the day!
Frimärksaktien Biophausia tycks se ut att ha mer att ge. Rekylerar ned och testar kanalgolvet. Detta sker även under låg volym, vilket jag ser som positivt.
Köp med stopp 3,7 och mål över 4,2-4,5.
snyggt gjort
tack aldur
Upp 2.7% idag och första målområdet 4,20 är infriad. Ser dock möjligheterna som stora att uppgången ska fortsätta så länge aktien stänger över 4.16.
Faller tillbaka 2.17% idag och är nu nära att testa trendlinjen vid 4. Det kan vara klokt att flytta upp stoppen till strax under 4 spänn för att stänga in lite vinst.
Har sålt mitt innehav nu. Nådde målkurs, men föll direkt tillbaka så får vara glad den lilla vinst man får ;)

Visa sida
Ogilla! 25
Gilla!
Biophausia steg idag med 7.4% och vi fick därmed ett utbrott från flaggan/korrigeringen.
Synd att volymen inte tilltog, men då aktien stängde 2 öre från dagshögsta tycker jag det ser bra ut för fortsättningen.