Grupp: Huvudforum

The grej of the day!

0
Ogilla!
30
Gilla!
2006-07-20 09:08:30
Ladda ned

Frimärksaktien Biophausia tycks se ut att ha mer att ge. Rekylerar ned och testar kanalgolvet. Detta sker även under låg volym, vilket jag ser som positivt.

Köp med stopp 3,7 och mål över 4,2-4,5.

0
Ogilla!
25
Gilla!
2006-07-25 17:53:36
Ladda ned

Biophausia steg idag med 7.4% och vi fick därmed ett utbrott från flaggan/korrigeringen.

Synd att volymen inte tilltog, men då aktien stängde 2 öre från dagshögsta tycker jag det ser bra ut för fortsättningen.

0
Ogilla!
1
Gilla!
2006-07-26 11:06:09

snyggt gjort 

0
Ogilla!
7
Gilla!
2006-07-26 13:46:19

tack aldur 

0
Ogilla!
14
Gilla!
2006-07-31 09:48:55
Ladda ned

Upp 2.7% idag och första målområdet 4,20 är infriad. Ser dock möjligheterna som stora att uppgången ska fortsätta så länge aktien stänger över 4.16.

0
Ogilla!
5
Gilla!
2006-08-01 11:56:51

Faller tillbaka 2.17% idag och är nu nära att testa trendlinjen vid 4. Det kan vara klokt att flytta upp stoppen till strax under 4 spänn för att stänga in lite vinst.

0
Ogilla!
11
Gilla!
2006-08-02 11:11:28

Har sålt mitt innehav nu. Nådde målkurs, men föll direkt tillbaka så får vara glad den lilla vinst man får ;)

Upp till toppen
Kommentera

 

Tjäna mer pengar på dina aktieaffärer

Bli medlem på Aktieguiden gratis på 30 sekunder.

Som medlem på Aktieguiden kan du:

  • Läsa träffsäkra tips och analyser från duktiga traders
  • Ställa frågor till och chatta med aktieproffs
  • Få gratis tillgång till en över miljon inlägg aktiehandel
  • Skapa egna privata forumgrupper

För att få delta i diskussionerna på Aktieguiden krävs att du verifierar ditt mobilnummer. Läs gärna mer om varför verifiering behövs.

 

Redan medlem? Klicka här för att logga in.