Grupp: Huvudforum

Sandvik nära stöd

0
Ogilla!
10
Gilla!
2006-07-21 14:00:06
Ladda ned

Sandvik befinner sig i ett intressant läge. Man har levererat en lysande rapport som inte riktigt motsvarade förväntningarna.

Det finns ett starkt stöd vid 72,50. Studs eller genombrott nedåt...?

mvh candlestick

0
Ogilla!
6
Gilla!
2006-07-21 15:42:44

Nu brast stödet. På väg mot 69,50 som första hållplats nedåt.

mvh candlestick 

0
Ogilla!
2
Gilla!
2006-07-21 15:56:09

Kan också vara ett överslag. Ser lite panikartat ut vilket kan tyda på att vi får en rekyl upp på Sandvk som fått mycket stryk sista dagarna trots bra rapport. 

Mvh/Amarone

0
Ogilla!
3
Gilla!
2006-07-21 15:58:42

Nedgången har dessutom skett när dollarn har stärkts en del vilket  kan ge en extra skjuts uppåt om det blir en rekyl vilket jag hoppas på. 

Mvh/Amarone

Inlägget är redigerat av författaren.

0
Ogilla!
4
Gilla!
2006-07-21 16:13:47

Blir tufft det här:-).

SAN6H85 SHB för 0,06 inköpt. Precis omviktad från säljwarrant i samma aktie.

Mvh/Amarone

"Lyckan står den djärve bi"

Inlägget är redigerat av författaren.

0
Ogilla!
4
Gilla!
2006-07-21 16:23:03

Jag tror att det blir mycket tufft att tjäna pengar på den. Jag håller tummarna.

Om/när man tror att kursen bottnar så skulle jag vilja rekommendera  SAN6J 90SHB. Bra häv och "lagom" lång löptid.

 

mvh candlestick

0
Ogilla!
3
Gilla!
2006-07-21 16:38:26

#5

Tack, satsar på en kort historia uppåt. Jänkarna förutom MSI går in igen, inte minst LBI. De brukar kunna driva Sandvik. 

Mvh/Amarone

"Lyckan står den djärve bi"

0
Ogilla!
2
Gilla!
2006-07-25 11:20:37

Mycket snyggt amarone. Kan nu säljas för 10 öre.

Hoppas att du ligger kvar i  SAN6H85 SHB.

mvh candlestick

0
Ogilla!
3
Gilla!
2006-07-25 14:28:57

#7

Hej, när warranten inte gick upp igår trots Sands klättring så tog jag det säkra före det osäkra och gick ur på samma nivå som jag gick in. Kände olust inför SHB:s prissättning som idag är annorlunda.

Nya tag!

Mvh/Amarone

0
Ogilla!
3
Gilla!
2006-07-25 16:55:33

Är nu ägare till SAN6T 80SHB köpt för en slant på 1,53. Känns bättre att ligga kvar när man har marginal vid börsens stängning. 

Mvh/Amarone

"Lyckan står den djärve bi"

0
Ogilla!
1
Gilla!
2006-08-13 18:11:53

#5

Hej candlestick, har gått ca: 3v sen du skrev om SAN6J 90SHB, har du fortfarande den som rek?

Mvh
// M(alfunction)

Inlägget är redigerat av författaren.

Upp till toppen
Kommentera

 

Tjäna mer pengar på dina aktieaffärer

Bli medlem på Aktieguiden gratis på 30 sekunder.

Som medlem på Aktieguiden kan du:

  • Läsa träffsäkra tips och analyser från duktiga traders
  • Ställa frågor till och chatta med aktieproffs
  • Få gratis tillgång till en över miljon inlägg aktiehandel
  • Skapa egna privata forumgrupper

För att få delta i diskussionerna på Aktieguiden krävs att du verifierar ditt mobilnummer. Läs gärna mer om varför verifiering behövs.

 

Redan medlem? Klicka här för att logga in.