Grupp: Huvudforum
Kinv
Kinnevik rapporterade igår. Dålig rapport, men ngt annat var inte väntat efter Millicom-raset.
Vh Björta
En novis fråga. Vad är en 123 botten triggad? Formation uhs tycker jag mig se så det borde vara uppåt som gäller eller? Minns telia du skrev ochså 123 botten. Blankade dock (fast trenden var uppåt i 5min.) Rasade ganska bra sedan :)
mvh. ps grattis till azn, var för feg :(
tackar! mycket bra läsning och stämmer med vad jag upplevde i telia.
mvh
Den tidsfördröjning som skribenten valt för detta inlägg löpte nyss ut. Inlägget har därför aktiverats och är numera tillgängligt för alla. För dem som valt att stödja Aktieguiden genom den frivilliga medlemsavgift finns inga tidsfördröjningar.

Visa sida
Ogilla! 8
Gilla!
5 min
Vh Björta