Grupp: Huvudforum
InvestorFLIX
Fick in denna länk nyss i min mail, har ej prövat själv,.. kan detta vara ngt ? : )
You can now borrow from a collection of 547 Trading DVDs and CDs!
$19.95/month worldwide.
No contracts.
Cancel at any time
~~~~~~~~~~~~~~~~
mvh
S Borin
#1 tack Jontsu!! .. då verkar de vara ok .. alltid bra att få höra andras åsikt : )
~~~~~~~~~~~~~~~~
mvh
S Borin
Visa sida
Ogilla! 3
Gilla!
Har varit medlem i drygt 6 månader...funkar helt ok å hinner med ca.4 DVD per månad.