Grupp: Huvudforum
FTSE 100
Lite charts på denna visar viktiga brott och lite stöd mm.
Kanske återkommer med lite vågor om jag hinner.
"Lev för att lära så lär du dig att leva"
Se den negativa divergensen i samtliga indikatorer.
Och gap brukar ju täppas och då har vi också brutit ner.
"Lev för att lära så lär du dig att leva"
Inlägget är redigerat av författaren.
Från idag. Lite utveckling.
Och den liknar ju OMX 30 väldigt mycket.
"Lev för att lära så lär du dig att leva"

Visa sida
Ogilla! 6
Gilla!
Lite mer, fast på vecko nivå. som inte visar några tecken på brott ner än...
Kanske snart
"Lev för att lära så lär du dig att leva"