Grupp: Huvudforum
DAX dubbeltopp
Dax index ser ut att vilja ta sig neråt.
Dubbeltopp, RSI har brutit dragna stödlinjer
Jag säljer med sikte mot 5575 och 5524.
Sätter stoppen till 5688
Se bif bild
Mvh Jox.
steff66:
Ja, det är tyvärr så. Bara att acceptera. Skönt att man lätt kan ta position neråt i både aktier o index.
Mvh Jox.
DT är en usel signal i korta upplösningar. Dessutom är det ingen DT på DAX än.
/roitto
If you do not wish to fight you are permitted to flee. (Seneca)
Nej dubbeltoppar är nog inge bra. Men kilar är desto bättre...
"Lev för att lära så lär du dig att leva"
Blev såklart utstoppad, med en förlust som följd...
Mvh Jox.

Visa sida
Ogilla! 1
Gilla!
FTSE ser likadan ut... i stort.
"Lev för att lära så lär du dig att leva"