Grupp: Huvudforum
Morningstar
Ny krönika ute, även om det märks att den lider av sommarstiltjen. Jonas Lindmark har lite vettiga åsikter. Läs gärna "Om du är osäker, sälj hälften". Läs mer:
Mvh Jox.
Ny krönika ute, även om det märks att den lider av sommarstiltjen. Jonas Lindmark har lite vettiga åsikter. Läs gärna "Om du är osäker, sälj hälften". Läs mer:
Mvh Jox.