Grupp: Huvudforum
Oslo vid avgörande
OSEBX vände ned från nacklinjen strax under 390. Det är nu det gäller - köpsignal med target 440 eller inte...
Henrik, alias Herkules
Är förundrad över att de svenska och norska börserna har så lika rörelser efter vårens kursfall men tacklar det hela på så olika sätt (hittills i alla fall). Norge utlöser ju en köpsignal på sin omvända huvud-skuldra-formation om den bara orkar bryta igenom 390. OMX, däremot, ser ju mer dyster ut.
Henrik, alias Herkules
:-)
Det är ju helt naturligt att de har olika rörelsemönster. Norge = Olja = det har gått upp = index går upp.

Visa sida
Ogilla! 13
Gilla!
Hydro har redan brutit upp.
Statoil tappade ned på sin rapport istället..det som skiljer...snart kommer statoil nog komma ifatt hydro.
Dessa två styr helt...ca 35% står dom för
AKER bolagen har också brutit upp precis...så ligger i luften att övriga hakar på skulle jag tro
DNO har varit pressad länge och är det fortfarande (vet inte hur tung den är) så skulle den få sig ett tuppjuck kanske det kan bli kul
Inlägget är redigerat av författaren.