Grupp: Huvudforum
OMX
Stämmer det att OMX håller på att bilda en liten HUS-formation? Har i chartet ritat in både formationen (?) och en snabb EWT-räkning. Formationens prismål på ~900 skulle i så fall överensstämma med triangelbotten strax över just 900 (ej visad i chartet).
Henrik, alias Herkules

Visa sida
Ogilla! 12
Gilla!
En intradag-bild med tänkbara rekylnivåer upp på morgonens fall.
Henrik, alias Herkules