Grupp: Huvudforum

Jimmy Nordin

1
Ogilla!
3
Gilla!
2006-08-08 00:20:03

Otroligt som det stämmer som framgått i massmedia att polisen grep honom för fylla under EM.

Full som ett svin?

Momentum

0
Ogilla!
3
Gilla!
2006-08-08 00:24:05
0
Ogilla!
3
Gilla!
2006-08-08 01:34:26

Han tar 205 kg i bänk iaf. Respekt!

0
Ogilla!
4
Gilla!
2006-08-08 07:51:34

Sportguiden istället för Aktieguiden?? 

AktieTrader

0
Ogilla!
1
Gilla!
2006-08-08 08:44:31

hmm .. aldrig hört talas om. dock har jag sett filmen med matti nykinen och intervjuen med frank andersson.   

0
Ogilla!
1
Gilla!
2006-08-08 09:07:02

really really slow news day kanske 

0
Ogilla!
9
Gilla!
2006-08-08 09:11:41

Jag fattar inte alls vad det är som är så tragiskt. Nån som blivit full bara. Händer väl titt som tätt. 



0
Ogilla!
1
Gilla!
2006-08-08 09:15:55

nån som minns Peter Åslin i hockeyVM?

bara s.k. journalister som bryr sig. (och dom är ju aaaldrig packade) *ironi-flagga*

0
Ogilla!
7
Gilla!
2006-08-08 09:20:13

#6

Det är väl helt ok att bli full, stuppfull t o m, men inte i landslagströjan utanför hotellet under ett EM. Bottenlöst! 

Vh Björta

0
Ogilla!
8
Gilla!
2006-08-08 09:51:48

Att det är dumt håller jag med om, men det är en annan sak. Han får ju skylla sig själv och ta de eventuella följder som blir. Folk har ju ansvar över sina egna handlingar. 

Det som är tragiskt i mina ögon är det faktum att kvällstidningarna blåser upp allting som vanligt i syfte att sälja lösnummer.

0
Ogilla!
5
Gilla!
2006-08-08 09:54:24

#8 Precis. Det var fyllan i en landslagströja som var det verkliga problemet, inte att karln var full. Och man drar inte så lätt av tröjan på en kille som tar 200 kg i bänkpress.

Jag tar 40 kg när jag är i form och har druckit 3 koppar kaffe....

0
Ogilla!
3
Gilla!
2006-08-08 10:08:52

#9, undrar verkligen om det var så farligt det verkar inte så  alla fall. Själv kommer han tydligen inte ihåg så mycket av det, tyvärr. 

Momentum

0
Ogilla!
2
Gilla!
2006-08-08 10:16:56

#2

 

205kg i bänkpress! inger det respekt för dig? vad gör du här? Den här killen är stendopad, har tyvärr nog inte så mycket i huvet! 

0
Ogilla!
2
Gilla!
2006-08-08 10:19:49

Ha en annan har faktiskt tagit 120 kg i bänkpress. Så hade jag varit tillhört ledarstaben så hade jag tagit tag i Jimmy utan polisinsats för så pass stark är jag faktiskt fortfarande. Det minsta man kan begära utav lde manliga landslagstränarna tycker jag är väl att dem tar i varje fall minst 100 kg i bänkpress för dem kvinnliga borde det räcka med 60 kr för att ta hand om de kvinnliga kraftsportarna.

0
Ogilla!
2
Gilla!
2006-08-08 10:22:32

#12 Hur vet du att han är dopad? Har du bevis? I så fall lägg fram dem här.

Jobbar du på Expressen eller.....

1
Ogilla!
4
Gilla!
2006-08-08 10:42:28

#14

Man kan säg så här, för att nån överhuvudtaget ska klara av 120kg i bk som 13 säger! Måste man ha väldigt/extrem bra anlag eller tyvärr dopa sig!

Sen på en nivå av 205kg i bk krävs enormt mycket av en, vi svenskar är lite blåögda och tror inte att nån svensk har dopat sig, tyvärr är det inte så.....

 

0
Ogilla!
2
Gilla!
2006-08-08 10:47:14
Ladda ned

"Dyngrak i landslagsdräkten" Han är en riktig svensk mao.

--
signatur till salu

0
Ogilla!
4
Gilla!
2006-08-08 10:50:46

#15 Jojo dopa sig för 120 kg i bänken he he. Möjligtvis för det dubbla men 120 kg det är väl vad varje anständig karl bör ta bänken.

0
Ogilla!
1
Gilla!
2006-08-08 10:50:54

#15

Jo, men så länge du inte är säker på att JM har dopat sig så ska du inte skriva att han har gjort det. 

0
Ogilla!
0
Gilla!
2006-08-08 11:07:57

#17

Jag skulle vilja se alla som loggar in på Aktieguiden ta 120kg i bk! Tror knappt att 2% hade tagit ens 80kg ! Jag har tränat en stor del av mitt liv, både fotboll o andra bollsporter och nu mest på gym, har tränat ihop med andra som dopat sig, man lär sig snabbt o se en del tecken på personer som dopar sig! 

0
Ogilla!
0
Gilla!
2006-08-08 11:24:34

Tycker hela historien var löjlig. Det ligger väl i landslagsledningens interesse att tysta ner historien och det gör man väl inte genom att ringa polisen? Sen är svensk friidrott befriad från profiler. Jag gillar när stjärnorna visar mänsklighet, Patrik Sjöberg gjorde det tex. Nej, vi behöver fler Matti Nykönen i Carolina Klüft-land.

0
Ogilla!
2
Gilla!
2006-08-08 11:39:56

#20 Jag håller med dig och sopis om att landslagsledning borde ha kunnat hantera detta utan att ringa polisen. Det finns väl mobiltelefoner så man kan ringa efter andra i landslaget för att baxa in Jimmy i hotellet igen tills han nyktrat till. Bäst för alla parter, inte minst för Jimmy själv. Ja, utom för kvällspressen förstås, dom livnär ju sig på andras olyckor.

Inlägget är redigerat av författaren.

0
Ogilla!
4
Gilla!
2006-08-08 12:12:14

#19 Karpafan vad är du för en karl? Har du har tränat en stor del av ditt liv, både fotboll o andra bollsporter och nu mest på gym och inte tar 80 kg i bänkpress?

Tror tom frugan min tar runt 80 kg i bänkpress.

0
Ogilla!
1
Gilla!
2006-08-08 12:17:17

vill inte träffa din fru sopis 

0
Ogilla!
3
Gilla!
2006-08-08 12:20:15

#23 Hon är tät rumpino och då kan man bortse från det mesta. 

0
Ogilla!
2
Gilla!
2006-08-08 12:26:41

Hoppas hon inte är medlem på AG och känner till din signatur, sopis

0
Ogilla!
1
Gilla!
2006-08-08 12:31:45

#25 Jäklar att jag inte tänkte på det. 

0
Ogilla!
5
Gilla!
2006-08-08 14:05:57

#15    Vilken urlöjlig kommentar om att dopning är nödvändig för att klara av vissa vikter . Om man tränar stenhårt 15 år ,sköter kostem exemplariskt samt har goda anlag så bör ju även det synas en del på styrkan eller hur?                                    Att inbilla sig att samma förutsättningar gäller för ölpimplande individer som festar fler ggr i veckan och sen gnäller på hur "lång tid det tar" att öka i styrka är ju fullständigt intelligensbefriat .

Men som nån sa , du har säkert goda förutsättningar för att börja jobba på nån kvällsblaska i alla fall . Första gnällrubrik; "Alla andra dnopar sig"

För övrigt så är det ofta så att de med riktigt "goda anlag " ta ofta minst 100 kg i bänk redan innan de börjar träna .

 

outperform

Inlägget är redigerat av författaren.

Inlägget är redigerat av författaren.

0
Ogilla!
4
Gilla!
2006-08-08 22:34:04

haha vilken jävla sträng
Karpafan verkar kunna det här med styrketräning

Man kan säg så här, för att nån överhuvudtaget ska klara av 120kg i bk som 13 säger! Måste man ha väldigt/extrem bra anlag eller tyvärr dopa sig! 

:)

0
Ogilla!
4
Gilla!
2006-08-08 23:01:55

jag pendlar mellan 95 och 102 kg, utan att träna ;-0 

Momentum

0
Ogilla!
5
Gilla!
2006-08-08 23:02:04

jag pendlar mellan 95 och 102 kg, utan att träna ;-0 

Momentum

0
Ogilla!
1
Gilla!
2006-08-08 23:30:37

#30

 

Du pendlar mellan 95 och 102 kg!

Men sen skriver du utan och träna! får inte ihop det med ordet "pendlar" låter som du gör det nån gång då o då! :)

Verkar som det bara e en massa "muskelknuttar" här inne :)  riktiga "Karlar"  !

Jag för min del är nog en liten "klenis" jämfört med er andra! :) Bättre och ha 50% i huvet och resten i kroppen, än 98% muskler och 2% som försöker styra ens muskler!! wow Macho ;)

0
Ogilla!
5
Gilla!
2006-08-09 00:49:45

Om vi nu drar ner detta på en mer jordnära nivå så hände sannolikt följande:

Jimmy är besviken och drar i sig  en del sprit i baren (mot alla regler för landslaget). Ledningen ser detta och försöker få honom i säng. Jimmy, lagom lullig, vill hellre ut på stan och ingen i ledningen är stor nog att stoppa honom. För att följa reglerna om spritförbud (med rätta) måste man få någon att stoppa Jimmy och enda som duger i detta fall är polisen.

Polisen GRIPER INTE Jimmy utan OMHÄNDERTAR honom (mycket häftigare att skriva GRIPER i media) och leder honom till fyllecell. Jimmy tycker såklart inte detta är roligt utan vill ut på stan (feltänkt av honom) och det leder till lite handgemäng mellan honom och någon vakt eller polis.

6 timmar senare vaknar Jimmy utvilad och lämnar polisen.

End of Story (fast inte för aftonbladet mfl som måste sälja lösnummer).

PS
Jimmy är behöver inte vara dopad för att ta 200 kg i bänkpress. Märkligt att bara påstå detta.
DS

0
Ogilla!
2
Gilla!
2006-08-09 09:21:19

hehe han var ju från gävle!

intervju i lokalblaska 

0
Ogilla!
1
Gilla!
2006-08-14 11:01:17

Visst var det skönt när det bara var sprit som var den stora skandalen?

Jag går långa omvägar för att undvika se löpsedlarna utanför en kiosk eller bensinstation för att inte bli illamående... :(

J

0
Ogilla!
1
Gilla!
2006-08-14 19:12:43

Hur inverkar det på Aktiemarknaden, eller har inlägget hamnat fel?

In de In vesterar In formerar de batterar

Upp till toppen
Kommentera

 

Tjäna mer pengar på dina aktieaffärer

Bli medlem på Aktieguiden gratis på 30 sekunder.

Som medlem på Aktieguiden kan du:

  • Läsa träffsäkra tips och analyser från duktiga traders
  • Ställa frågor till och chatta med aktieproffs
  • Få gratis tillgång till en över miljon inlägg aktiehandel
  • Skapa egna privata forumgrupper

För att få delta i diskussionerna på Aktieguiden krävs att du verifierar ditt mobilnummer. Läs gärna mer om varför verifiering behövs.

 

Redan medlem? Klicka här för att logga in.