Grupp: Huvudforum
ABB
ser jätte starkt ut.
akrien ligger på upptrend snart kommer att brytter stöd 93 -det kan går upp runt 100 .men vi går ut vid 97.
idag mistänker jag att aktien kommer att stänger över stöd nivå.
Jag tror darios fått inspiration av någon :-)
jes
det var du som hade rekommendre och jag hålla med dig angånde abb.men riktkurs 104 lite för mycke,
det är var som slakhne gav mig tips för abb och jag ser att det är bra tips.
tack slakis
Jo förvisso......men den stängde ju inte över 94kr....
mvh edvin
Och för den som köper abb nu är det lämpligt att sätta en stop på?
Mvh aero
förslagsvis 90,50
mvh edvin
Tack för tipset Darios,
Gjorde knappt 100% på mina abbwurrar idag :)
Mvh H3NPHLO
Och stoppen höll :-)
mvh edvin
Visa sida
Ogilla! 4
Gilla!
En chansning då?
Stoppen sätter du på ?
mvh edvin