Grupp: Huvudforum
ABB
Hej hej ;-)
Abb är min favorit när det gäller att gå in i säljisar. Som vi ser på den bild jag laddat upp, så orkar Abb ej upp ur den omvända trianglen. Men man skall se upp för vi har bildat en H&S. Motståndet ligger först o främst på 93,50 som är väldigt nära dagens kurs. Stöd 90-91. Skulle vi ramla igenom 90 då är det fritt fram ner till 85.
Vi kan också se att aktien har gjort ett gap upp i mitten av juni. Det bästa som kan hända nu är att vi gör ett gap ner och bildar en ö. Så mina snart köpta säljisar kan gå upp i värde ;-)
Psst....allt e i intraday.
Mvh seikodell
