Grupp: Webmaster
Meddelanden
Har problem med meddelanden kan inte läsa dessa det händer ingenting när jag klickar på dom. Likadant om jag skall försöka se info om någon medlem.
>> Här är en länk direkt till tråden.
Mvh // Staffan
Webmaster på Aktieguiden
Tackar det var Nortons popupblockerare som var orsaken.
Visa sida
Ogilla! 2
Gilla!
betg, kolla "Webbis - problem..." tråden för jag råkade ut för samma sak. Visade sig vara en uppdatering som satt på en popup blokerare.
Inlägget är redigerat av författaren.