Dags för Rally !
Hej !
Enligt Di så är det dags för Rally ! Vad säger vi om det ?
Jag tror faktiskt på att vi kan få en stark avslutning på Augusti.. Nån som har lust att dela med sig några tips på kort´speck på 2-3 veckor
/Utsikt
Boliden ligger fastklämd runt 130.. Antingen ner mot 120 igen eller stängning runt 132-33 och då har vi snabbt 140...
/ Ligger själv inne i aktien sen 128...
/Utsikt
DI har väl alltid rätt?
--
It aint a crime to be good to yourself
#3
Absolut ! Speciellt analysen av min älsklingsaktie Sennsys Traffic...
/ Utsikt
(Klipp från skvallersajten nr 1...ibland finns en del humoristiska inslag):
"...Re: Terminerna har stått högt hela dagen 2006-08-14 15:13:50
Till dej som började denna kedja, för en halvtimme sen:
Du hade rätt. Terminerna hade plötsligt rasat över en
tiondels procent! Jag sprang till banken och sålde alla
mina aktier. Men nu när jag kom hem, fick jag ett telegram
från USA som sa att terminerna tokrusat upp en tiondels
procent. Och nu har banken stängt. Fast i fällan..."
DI skriver Rally
IC skriver att vi laddar för nergång.
Jag ser en ängel, frågan om den finns på riktigt?

Visa sida
Ogilla! 4
Gilla!
"Vi" säger: Jättebra att DI skriver om rally. Synd bara att det endast ingår 8 personer i underlaget för påståendet och att snittmålet är 1,4% upp denna veckan!
Då återstår alltså 1% av rallyt.
Vilken aktie är det? Ericsson eller Telia eller Astrazeneca?
:-))
MVH Nisse45