Grupp: Huvudforum

Dags för Rally !

0
Ogilla!
5
Gilla!
2006-08-14 14:02:41

Hej !

Enligt Di så är det dags för Rally ! Vad säger vi om det ?

Jag tror faktiskt på att vi kan få en stark avslutning på Augusti..  Nån som har lust att dela med sig några tips på kort´speck på 2-3 veckor

 

/Utsikt

0
Ogilla!
4
Gilla!
2006-08-14 14:46:00

"Vi" säger: Jättebra att DI skriver om rally. Synd bara att det endast ingår 8 personer i underlaget för påståendet och att snittmålet är 1,4% upp denna veckan! 

Då återstår alltså 1% av rallyt.

Vilken aktie är det? Ericsson eller Telia eller Astrazeneca?

:-))

MVH Nisse45

0
Ogilla!
3
Gilla!
2006-08-14 15:08:09

Boliden ligger fastklämd runt 130..   Antingen ner mot 120 igen eller stängning runt 132-33 och då har vi snabbt 140...

/ Ligger själv inne i aktien sen 128...  

/Utsikt 

0
Ogilla!
0
Gilla!
2006-08-14 15:10:45

DI har väl alltid rätt? 

--
It aint a crime to be good to yourself

0
Ogilla!
2
Gilla!
2006-08-14 15:15:49

#3

Absolut  ! Speciellt  analysen av min älsklingsaktie Sennsys Traffic...

/ Utsikt

0
Ogilla!
5
Gilla!
2006-08-14 15:19:14

(Klipp från skvallersajten nr 1...ibland finns en del humoristiska inslag):

"...Re: Terminerna har stått högt hela dagen 2006-08-14 15:13:50
Till dej som började denna kedja, för en halvtimme sen:
Du hade rätt. Terminerna hade plötsligt rasat över en
tiondels procent! Jag sprang till banken och sålde alla
mina aktier. Men nu när jag kom hem, fick jag ett telegram
från USA som sa att terminerna tokrusat upp en tiondels
procent. Och nu har banken stängt. Fast i fällan..."

0
Ogilla!
6
Gilla!
2006-08-14 15:29:55
Ladda ned

DI skriver Rally

IC skriver att vi laddar för nergång.

Jag ser en ängel, frågan om den finns på riktigt? 

Upp till toppen
Kommentera

 

Tjäna mer pengar på dina aktieaffärer

Bli medlem på Aktieguiden gratis på 30 sekunder.

Som medlem på Aktieguiden kan du:

  • Läsa träffsäkra tips och analyser från duktiga traders
  • Ställa frågor till och chatta med aktieproffs
  • Få gratis tillgång till en över miljon inlägg aktiehandel
  • Skapa egna privata forumgrupper

För att få delta i diskussionerna på Aktieguiden krävs att du verifierar ditt mobilnummer. Läs gärna mer om varför verifiering behövs.

 

Redan medlem? Klicka här för att logga in.