Grupp: Huvudforum
Boliden
Som vanligt har junisarna på Di fått något om bakfoten. Katastrofrubriker på sedan länge kända saker...
Tycka vad man vill om bolidens klavertramp men det är inga nyheter och inget som nåt överhuvud taget ska säljas på
Mvh Corpsee
fan jag loosade xxx miljoner på att inte köpa eric på 2,96 ... eller blanka omx på 1550 ..
fast resonemanget är ju ganska välbekant .. tom här på AG =)
Visa sida
Ogilla! 3
Gilla!
å här har vi artikeln!