Grupp: Huvudforum
OSX
Min syn på OSX, oljeserviceindex i USA. De so handlar i norge kan detta vara intressant.
Vi ser en lång stigande trend som är intakt, så fortsatt bullish ur det perspektivet.
Den formation som ser lite elak ut, huvudskuldran, försöktes bryta ned tidigare i sommras, men misslyckades. Sedan såg den ut att bryta någon form av trendtak och nu fallit ned igen och närmat sig nacklinjen. Vanligt här är att när det blir segande högerskuldra i en bullmarknad så bryter de sällan ned utan exploderar uppåt. Jag tror den skulle kunna göra det här också. Så oljerelaterat speckar jag på har nytt rally att ge.
Visa sida
Ogilla! 17
Gilla!
Graf