Grupp: Huvudforum
SSAB
Med tanke på råvaruindustrins styrka är SSAB ett bra bet...
Bryter den upp över den trendlinjen är det en kanonsignal för ett av börsens bolag som tjänar mest i en av de hetaste sektornern. även den horisontella linjen o brott av den kan indekera bättre skyar..
Mvh Corpsee
Rumpino skrev nyss inlägg om SSAB
jaha? vad ska jag göra åt saken. sen kan jag inte se dom iallfall.
jag sprider bara min visdom
sprider bara sprider.
Och om vi är två är väl det jättebra? :)
Mvh Corpsee
Inlägget är redigerat av författaren.

Visa sida
Ogilla! 1
Gilla!
Det är då över 45..
Mvh Corpsee