Grupp: Huvudforum

SAS

0
Ogilla!
183
Gilla!
2013-01-07 13:43:47
Ladda ned

Vecka

0
Ogilla!
118
Gilla!
2013-01-07 13:45:28
Ladda ned

Dag

0
Ogilla!
116
Gilla!
2013-01-07 13:54:16

Jag bugar för grafkungen.

0
Ogilla!
108
Gilla!
2013-01-07 13:56:08

såg att en spelzite hade oddset 1,6för att dom finns kvar hela 2013

känns som bätre avkastning än aktien

0
Ogilla!
134
Gilla!
2013-01-07 14:24:20

Hoppas de gör en Swedbank med staten i ryggen,

eller uppköp kanske.

Har en liten position med stopp strax under 7kr

Inlägget är redigerat av författaren.

0
Ogilla!
131
Gilla!
2013-01-08 14:12:41

Goldman och CSB fortsätter tanka på.

0
Ogilla!
132
Gilla!
2013-01-08 14:50:02

10% upp, kan bli riktigt bra detta :)

Om inte index säckar ihop...

Inlägget är redigerat av författaren.

0
Ogilla!
106
Gilla!
2013-01-08 16:57:43

Dags att ta hem vinst?

0
Ogilla!
110
Gilla!
2013-01-08 17:01:20

Har sålt 30%, siktar på 20 till och börja med.

0
Ogilla!
164
Gilla!
2013-01-24 20:55:17
Ladda ned

Grafporr!

0
Ogilla!
171
Gilla!
2013-01-24 22:17:15

Sjukt vad den går! Är du med på festen? GAV?

0
Ogilla!
173
Gilla!
2013-01-24 22:32:53

Klart jag är med :)

Gav 8,50

0
Ogilla!
5
Gilla!
2013-01-24 22:47:09

Du har utegångs förbud från AG Nu ,,du ska vara här o sköta Grafer ;))

Grattis Btw

Mvh Wilden

0
Ogilla!
173
Gilla!
2013-01-24 22:50:41

Det här forumet är det bästa som hänt oss småsparare på väldigt, väldigt länge.

0
Ogilla!
136
Gilla!
2013-01-25 00:38:01

Härligt Morph :D SAS, Dannemora och Eniro alla grafer otroliga ;)

0
Ogilla!
175
Gilla!
2013-02-07 20:05:52
Ladda ned

Kan tänka mig rekyl till 10-11 kr här med.

0
Ogilla!
135
Gilla!
2013-02-08 00:25:55

#15

Du sitter kvar med dina 8,50 eller? Öka om vi når 10-11kr?

0
Ogilla!
139
Gilla!
2013-02-08 07:31:42

sitter kvar, kanske ökar om vi kommer ner dit, beror på vilket sätt i går dit.

Samt hur OMX utvecklar sig.

0
Ogilla!
108
Gilla!
2013-04-30 09:28:31
Ladda ned

60 min

0
Ogilla!
103
Gilla!
2013-04-30 12:10:31

Snyggt morph det får bli en liten post på den grafen och reken :)

0
Ogilla!
108
Gilla!
2013-04-30 22:20:36

Bra Perz!

Hur mycket köpte du egentligen ? :)

8% upp på en halvdag är inte illa pinkat.

På torsdag tar vi 15 av bara farten..

0
Ogilla!
104
Gilla!
2013-04-30 23:59:04

Ringde alla mina kompisar de köpte också :) 15kr blir en fis i rymden sedan straffspark i öppet mål mot 20kr :)

Fina rekar morph, ta en titt på Stora Enso R är det inte en dynamit special i dagsgrafen ? bashen tipsa mig om den för ett tag sedan.

0
Ogilla!
106
Gilla!
2013-05-01 20:53:10
Ladda ned

SAS ser intressant ut vid kanalgolvet.

Jag hakar på imorgon med mål på 17,40.

Mvh,

0
Ogilla!
106
Gilla!
2013-05-14 20:03:32
Ladda ned

Dags att ta in den igen för min del också! :)

0
Ogilla!
106
Gilla!
2013-05-17 21:11:03

Bröt ner ur tri-formationen, men veckovis ser det ut som en OHS, faktiskt!

0
Ogilla!
3
Gilla!
2013-05-17 21:30:03
Ladda ned

SAS ewt

Möjlig räkning.

0
Ogilla!
106
Gilla!
2013-05-21 21:02:10
Ladda ned

God kväll!

SAS krälar uppåt längs kanalgolvet.

Flyttar upp SL till 13,20. Siktar på att sälja 1/2 på 15 kronor och 1/2 på 17,40.

Mvh,

0
Ogilla!
108
Gilla!
2013-05-22 22:13:28
Ladda ned

60 min

0
Ogilla!
109
Gilla!
2013-06-27 14:36:33
Ladda ned

OHS mot 18,50kr ?

0
Ogilla!
104
Gilla!
2013-06-28 09:16:58

Intressant!

0
Ogilla!
113
Gilla!
2013-09-16 11:00:01
Ladda ned

Fantastiskt med ännu en dubblare i portföljen.

Tror vi kan nå strax under 28 i denna vändan.

0
Ogilla!
6
Gilla!
2013-09-16 11:49:56

Du är kung Morpheus! Nokia, SAS, mfl... Du prickar många rätt! Imponerande.

0
Ogilla!
106
Gilla!
2013-09-26 09:53:41
Ladda ned

hej vad det går, dragningskraften är stark :)

0
Ogilla!
1
Gilla!
2013-09-26 13:07:42

Vad är värdena på motstånden du ritade? Svårt att gissa sig fram med en logaritmisk skala...

0
Ogilla!
107
Gilla!
2013-09-26 13:40:16

28 och 31

0
Ogilla!
1
Gilla!
2013-09-26 13:55:43

Tack!

0
Ogilla!
103
Gilla!
2013-09-26 15:33:28

Den enorma volymen idag, kan innebära en topp..

Försiktighet kan vara på sin plats.

Inte bra om vi stänger under eller i närheten av 22 idag.

0
Ogilla!
108
Gilla!
2013-09-26 16:38:29
Ladda ned

lite stöd osv

0
Ogilla!
1
Gilla!
2013-09-30 22:51:41

Shooting star under hög volym den 26 sep.

Säljsignal i slow stochastic den 23 sep.

Kanske dags för en rekyl till kanalbotten 21.

0
Ogilla!
1
Gilla!
2013-10-02 09:31:50

Vad tycker Morpheus (eller andra) om SAS? Konsolidering inför nästa +10% eller snar nedgång efter torsdagens shooting star? Det känns som att det dröjer för länge, det har redan gått 4 dagar och ingen tecken på nedgång.

0
Ogilla!
104
Gilla!
2013-10-07 11:24:54

Sas går in i svenska bostafsfonden för att säkerställa pensioner osv.

Vad kan detta innebära?

0
Ogilla!
108
Gilla!
2013-11-08 01:02:59
Ladda ned

Tycker mig se en klockren ABC rörelse på SAS, mkt pekar på att den ska mot 15 kr och där kan ett mkt fint köpläge uppstå.

Återtest av utbrottsnivå.

MA200

ABC rekyl

50%fib

Mkt bra ingång isåfall där man kan ställa in en bra SL nivå.

MVH

0
Ogilla!
109
Gilla!
2013-11-12 16:12:47
Ladda ned

Daily

Snart en botten ?

Inlägget är redigerat av författaren.

0
Ogilla!
104
Gilla!
2013-11-12 17:46:36

Botten idag? Törs man kliva in imorgon typ?

Någon som handlar någon wurre i denna?

0
Ogilla!
107
Gilla!
2013-11-27 01:37:11
Ladda ned

Ett scenario för sas ?

0
Ogilla!
108
Gilla!
2013-12-03 01:48:01
Ladda ned

Perz... :)

0
Ogilla!
105
Gilla!
2013-12-09 21:58:16
Ladda ned

Kan va läge att ta in runt 15kr

0
Ogilla!
106
Gilla!
2013-12-09 22:06:28

Jepp No Ohs det blir 15kr förhoppningsvis.

Morph vad har hänt med din stoch ? hoppat ur grafen :) kaoz överallt idag !

0
Ogilla!
107
Gilla!
2013-12-09 22:12:08

Haha, kan inte bli mer översålt :)

0
Ogilla!
108
Gilla!
2014-01-17 14:35:15
Ladda ned

Över 20kr och det ser finemang ut.

Edit: Helst ej under 19kr

Inlägget är redigerat av författaren.

0
Ogilla!
111
Gilla!
2014-05-12 15:32:19
Ladda ned

Dags att köpa !

0
Ogilla!
108
Gilla!
2014-05-13 17:44:40
Ladda ned

Ohs indikerar om ett möjligt bottenträsk :)

0
Ogilla!
107
Gilla!
2014-05-27 13:38:36
Ladda ned

Ser fin fin ut, siktar mot 15-16kr i första hand med några mindre motstånd på vägen.

Upp till toppen
Kommentera

 

Tjäna mer pengar på dina aktieaffärer

Bli medlem på Aktieguiden gratis på 30 sekunder.

Som medlem på Aktieguiden kan du:

  • Läsa träffsäkra tips och analyser från duktiga traders
  • Ställa frågor till och chatta med aktieproffs
  • Få gratis tillgång till en över miljon inlägg aktiehandel
  • Skapa egna privata forumgrupper

För att få delta i diskussionerna på Aktieguiden krävs att du verifierar ditt mobilnummer. Läs gärna mer om varför verifiering behövs.

 

Redan medlem? Klicka här för att logga in.