Grupp: Huvudforum
Professionell Aktiehandel del 3...
Bifogar artikel 3 i en serie om 6 artiklar som publiceras i Aktiespararen.
; ))
Må lyckans liljor kanta Er stig, och måe Edra fienders kameler vandra i eviga cirklar!
//Spalato
Tackar!
Och tack spalato för en bra artikelserie.
AktieTrader
Gillar uttrycket:
"Det finns människor som hellre har rätt i sin åsikt än tjänar pengar."
/Jox.
#4 Har tyvärr varit ganska vanligt på AG, men det verkar som om de har blivit färre, med några undantag.
4&5 :-)
mvh edvin

Visa sida
Ogilla! 10
Gilla!
Är det någon som har del 4,5 och 6?
Jag har tyvärr råkat slänga tidningarna och är inte längre medlem så jag kan inte läsa dom på webben.
AktieTrader