Grupp: Huvudforum

Nassen

0
Ogilla!
2
Gilla!
2006-06-10 00:12:29
Ladda ned

Tre delvågor upp av fem avklarade vid nästa rekyl upp

Mvh sverige

Inlägget är redigerat av författaren.

0
Ogilla!
14
Gilla!
2006-06-10 00:59:50

jag förstår inte 

0
Ogilla!
4
Gilla!
2006-06-10 09:17:45

kul typ 


--Man kan aldrig nå högre än sin egen inkompetensnivå--

fritt efter;

Laurence J Peter

0
Ogilla!
2
Gilla!
2006-06-10 23:12:20

Om inte jag räknat fel så är vi inne i fas eller våg tre upp av fem. Rekylen ner i denna våg eller fas om ni så vill bör vara avklarad nu. Ska bli spännande o se hur Asien stänger på måndag. Om min vågberäkning stämmer så är vi bara i mitten av bubblan, någon gång nästa år kan vi börja prata rastermer. Samtidigt så stänger snart böckerna för Q2. Själv tror jag inte att så många vågar ligga inne med blankning över rapportdatum, med tanke på att en del bolag flaggat för högre vinster än beräknat. Så med andra ord om den senaste nergången vänder upp då kan det gå fort upp.

Mvh sverige

Inlägget är redigerat av författaren.

0
Ogilla!
9
Gilla!
2006-06-10 23:54:48

#0 #3 Aber Mench, har du hittat på ett eget vågräkningssystem?? 

/roitto

If you do not wish to fight you are permitted to flee. (Seneca)

1
Ogilla!
10
Gilla!
2006-06-11 10:29:34

dummi hade liknande typ av räkning minns jag ...  

0
Ogilla!
4
Gilla!
2006-06-11 12:36:45

#5 :-)) 

mvh edvin

1
Ogilla!
12
Gilla!
2006-06-11 13:22:02

dummis räkning från denna sträng inlägg #32

dummi blev permanent avstängd den 19/5 ... gissa när signatur sverige blev reggad.

hej då sverige

0
Ogilla!
2
Gilla!
2006-06-11 16:11:33

Men om de flaggat upp för högre vinster redan, så vet marknaden om det. 


--Man kan aldrig nå högre än sin egen inkompetensnivå--

fritt efter;

Laurence J Peter

0
Ogilla!
2
Gilla!
2006-06-11 17:07:11

Rekylen ner i senaste vågen är överdriven enl. fiboräkning.  Fortfarande i kilform upp men något flackare än tidigare, så mycket lägre än lägst i denna senaste rekyl ner tål nog inte Nassen för tillfället utan att orsaka kaos.

Mvh sverige

Inlägget är redigerat av författaren.

Inlägget är redigerat av författaren.

0
Ogilla!
2
Gilla!
2006-06-12 07:54:04

Ledsen men jag håller ite med alls...

Undrar vilken sorts räkning du går på. Helt egen tycks det.

"Lev för att lära så lär du dig att leva"

0
Ogilla!
3
Gilla!
2006-06-12 21:56:42

2092 stängning under kan orsaka kaos vid dörrutgången. 

Mvh sverige

0
Ogilla!
3
Gilla!
2006-06-12 22:01:36

2091,67 stängde Nassen på 

Mvh sverige

1
Ogilla!
0
Gilla!
2006-06-12 22:38:05

#7   "denna sträng"   Bästa analysen hitills ju, stämmer väl överens med verkligheten idag ju. 

Mvh sverige

0
Ogilla!
0
Gilla!
2006-06-12 22:38:08

#7   "denna sträng"   Bästa analysen hitills ju, stämmer väl överens med verkligheten idag ju. 

Mvh sverige

0
Ogilla!
2
Gilla!
2006-06-12 22:57:33

ja du är duktig 

0
Ogilla!
2
Gilla!
2006-06-13 14:29:21

Nassen är ca 75% ner nu i sin senaste våg, får betraktas som en onormal nergång tycker jag i upptrend. fib säger 38-50% så risken för fortsatt fall är överhängade stor. Min beräkning visar på en stängning under 2092, men det får bara inte ske om det nu den närmaste tiden skall bli tal om rekyl upp.

Mvh sverige

Inlägget är redigerat av författaren.

0
Ogilla!
0
Gilla!
2006-06-13 15:14:58

Såg ni vilka bra siffror från USA läs di.

Säljarna måste vara nära nog tokiga nu. 

Mvh sverige

0
Ogilla!
1
Gilla!
2006-06-13 23:08:21

Ingen fara för ras nu, den här korrigeringen ner är avklarad Nassen gick ju ner redan ikväll på lågpunkten 2067 beräknad sedan 2004. Snabb o häftig rekyl upp därifrån bekräftar för mig i alla fall att något stort upp äntligen är på väg. Detta trots att Nassen stängde under 2092.

Mvh sverige

0
Ogilla!
2
Gilla!
2006-06-14 23:28:51

Den kortaste rekylen upp i tidigare delvågor varade i tre månader, bara o hoppas att denna del upp nu håller i sig året ut. Ja det är möjligt. Fundamenta ser god ut just nu att äga aktier, så mycket skall till inför Q2 för att rubba aktörerna för att gå över från köp till sälj igen. Om nu bara börsen utvecklar sig uppåt i normal takt, om det däremot blir tokrally upp fram till Q2 vilket är fullt möjligt ja då är ju läget helt annat. Den senaste nergången går inte att förklara med hjälp av FA och bolagen har ju faktiskt inte direkt försämrat sina vinster, snarare tvärtom. Så nog är det möjligt att få till ett stort rally med medel som satsade på ett ras ett år för tidigt.

Mvh sverige

Inlägget är redigerat av författaren.

0
Ogilla!
2
Gilla!
2006-06-15 18:10:23

Nassen ligger på 2120 just nu, jag ser inget hinder förer 2200

Mvh sverige

0
Ogilla!
0
Gilla!
2006-06-15 23:20:43

Nassen stängde på 2144 en bit kvar till 2200  

Mvh sverige

0
Ogilla!
0
Gilla!
2006-06-16 19:37:30

Nassen är stabil, verkar som en del vinsthemtagningar är tagna för att stanna över helgen. 

Mvh sverige

0
Ogilla!
1
Gilla!
2006-06-29 14:54:30

Nassen stängde på 2112 igår. Dagens statestik från USA imponerar inte, Nassen bör gå ner.

Mvh sverige

0
Ogilla!
1
Gilla!
2006-07-07 15:52:21

Ej heller dagens statestik imponerade.  

Mvh sverige

1
Ogilla!
1
Gilla!
2006-07-08 03:17:47

Ursäkta, lite stavning bara. "Statistik" heter det.  Men man får stava hur man vill i dagens Svärje.

0
Ogilla!
0
Gilla!
2006-07-08 10:12:27

 

--
signatur till salu

Inlägget är redigerat av författaren.

0
Ogilla!
1
Gilla!
2006-07-08 11:14:52

Nassen stängde ner drygt 1% igår det var väntat en större nergång.

Upp till toppen
Kommentera

 

Tjäna mer pengar på dina aktieaffärer

Bli medlem på Aktieguiden gratis på 30 sekunder.

Som medlem på Aktieguiden kan du:

  • Läsa träffsäkra tips och analyser från duktiga traders
  • Ställa frågor till och chatta med aktieproffs
  • Få gratis tillgång till en över miljon inlägg aktiehandel
  • Skapa egna privata forumgrupper

För att få delta i diskussionerna på Aktieguiden krävs att du verifierar ditt mobilnummer. Läs gärna mer om varför verifiering behövs.

 

Redan medlem? Klicka här för att logga in.