Grupp: Huvudforum

Bulligt chart

0
Ogilla!
21
Gilla!
2006-06-19 11:47:34
Ladda ned

Vh Björta

0
Ogilla!
4
Gilla!
2006-06-27 10:16:38
Den tidsfördröjning som skribenten valt för detta inlägg löpte nyss ut. Inlägget har därför aktiverats och är numera tillgängligt för alla. För dem som valt att stödja Aktieguiden genom den frivilliga medlemsavgift finns inga tidsfördröjningar.
0
Ogilla!
10
Gilla!
2006-06-29 08:42:28
Ladda ned

För den som vill ta plats i AZN, före eller efter utbrottet, rekommenderar AG´s wurstexpert kaprifol:

AZN6L 420UBS alt. AZN6I 420UBS

För dig som satsar på utbrott neråt gäller förstås andra wurrar.

Vh Björta

0
Ogilla!
7
Gilla!
2006-06-29 09:24:50

 09:23.08 29 jun 2006

AstraZeneca: DRKW höjer sin rekommendation till öka (TIC)

Dresdner Kleinwort Wasserstein höjer sin rekommendation till öka från sälj. Det skriver AFX News. Magnus Bernet Nyhetsbyrån Ticker, tel 031-68 54 71 #ID:SB0009895292 NYSHAZN LOSHAZN #BU:35202010

Information delivered by Ecovision

0
Ogilla!
11
Gilla!
2006-06-29 09:43:37

Från Axier:

AstraZeneca, AZN, Mest Omsatta

tidigare: På nedsidan har vi nu naturliga stöd i höjd med 403-405, 397 samt utbrottsnivån i formav 391-392. Återslag mot åtminstone de två förstnämnda skall inte ses som onaturligt. Troligtvis ett nytt köpläge i sådana fall.

AstraZeneca:s aktie infriade så när vårt mål om 425-430 genom att noteras i 423 som högst. Den påföljande rörelsen gav oss en rekylformation som nådde 411 kronor som lägst. Därmed ser aktien ut att ha skapat en konsolideringsformation mellan 411 och 423.

Under gårdagen fick vi se en rejäl reversal i priset något som kan visa sig bli en signal för att aktien står inför nya toppar. Rent matematiskt borde en sådan notering kunna inträffa uppåt 435 och den nivån kan vara lämplig att sikta emot givet brott upp över 423 på stängning.

Ovanstående innebär en uppjustering av tidigare mål om 425-430. Samtidigt vill vi dock påpeka att den trendlinan som har fungerat väl i snart 3 års tid finns alltjämt i intervallet 425-430 (just nu ca 426-427). Trenden är dock att betrakta som positiv och det så länge som 375-380 förblir ett stöd på nedsidan. Stöd innan dess möter vid 411-412, 403-405, 395-397 samt 385-387.

 

Mvh corvus corax

0
Ogilla!
5
Gilla!
2006-06-29 09:50:42

Hur pass bra brukar Axier vara? 

0
Ogilla!
1
Gilla!
2006-06-29 10:05:05
0
Ogilla!
6
Gilla!
2006-06-29 10:11:43

#5 sådär....  lite väl försiktiga ...pekar hellre ut stöd och motstånd än tar ställning själva. Jag har oxå deras portfölj men där har inte hänt något sedan 29/5... alla deras rekar under maj gick minus!

Hade tidigare Bennet men han blev helt konstig ett tag....... men det finns nog bättre alternativ i så fall. Kolla då Tendens.se istället, där lär man sig även saker under tiden......

Hör med dem om en provpren... 

Mvh corvus corax

Inlägget är redigerat av författaren.

Inlägget är redigerat av författaren.

0
Ogilla!
2
Gilla!
2006-06-29 10:12:50

#7 håller med. de ger ofta två alternativ, sen citerar de sig själva där de hade rätt ... vilket ger intrycket av att de alltid har rätt

0
Ogilla!
4
Gilla!
2006-06-30 08:27:59
Ladda ned

 

Inlägget är redigerat av författaren.

Inlägget är redigerat av författaren.

0
Ogilla!
3
Gilla!
2006-07-05 11:44:49
Ladda ned

så här kanske?

0
Ogilla!
5
Gilla!
2006-07-05 12:06:05

#9 

Vh Björta

Glömde uppenbarligen chartet

Inlägget är redigerat av författaren.

0
Ogilla!
6
Gilla!
2006-07-05 12:07:19
Ladda ned

Vh Björta

Upp till toppen
Kommentera

 

Tjäna mer pengar på dina aktieaffärer

Bli medlem på Aktieguiden gratis på 30 sekunder.

Som medlem på Aktieguiden kan du:

  • Läsa träffsäkra tips och analyser från duktiga traders
  • Ställa frågor till och chatta med aktieproffs
  • Få gratis tillgång till en över miljon inlägg aktiehandel
  • Skapa egna privata forumgrupper

För att få delta i diskussionerna på Aktieguiden krävs att du verifierar ditt mobilnummer. Läs gärna mer om varför verifiering behövs.

 

Redan medlem? Klicka här för att logga in.