Grupp: Huvudforum
Superrallycase
Det här e ett ruggigt fint case
För lite eller för mycket öl slakis? :)
Mvh corvus corax
Lura oss inte såhär slakis....
skulle bara se om här var någon :)
#0
Du menar "Stay-out" eller? ;-)
mvh /doc
Life is good, but not for me-Al Bundy
ja stay out i det fina vädret
ändå ganska många inloggade, trots det fina vädret ..
I två dagar var jag ute i skogen och solen så jag själv är trött på det och därför hemma idag. Ska snart vätta också, därför ingen idee att planera annat. Familjen är ute så jag får en lugn stund dessutom.
Visa sida
Ogilla! 5
Gilla!
Jaa, verkligen. Du har inte glömt nå´t?;-)
Mvh kulan_63