Bortröstad
Skrev ett inlägg kallad "lista" som har blivit bortröstad.
Ni som klickat bort inlägget, vänligen träd fram och ange vad inlägget bröt mot!
Mvh Spamgubben
dessa ansåg jag du bröt mot ... iof sig min personliga åsikt men den står jag för, ur skrivreglerna:
5 Använda flera signaturer/användarnamn
8 Göra personliga angrepp.
9 Vara otrevlig eller nedlåtande mot en person.
10 Ge kritik som inte är konstruktiv.
12 Skriva inlägg med innehåll av diskriminerande karaktär eller med sexuella antydningar.
13 Skriva inlägg som saknar intresse för övriga användare eller strider mot Aktieguidens vision.
jag röstade bort dig pga se #2 ang punkterna
5, 8, 10
~~~~~~~~~~~~~~~~
mvh
S Borin
Jag vill minnas att även jag röstade bort inlägget på grund av några av de av rumpino uppräknade skälen.
gurin
Jag såg inlägget men röstade tyvärr inte.
AktieTrader
fan rumpino, osolidarisk att rösta bort roliga inlägg innan jag hinner läsa
kan inte alltid underhålla dig
hittar inte. vilken grupp?
Mvh alvaret
#8 hela inlägget är raderat
~~~~~~~~~~~~~~~~
mvh
S Borin
jaha. trodde att det strulade för mig
Mvh alvaret
Är det som dom skrev härovan, hade även jag röstat bort dig. Jag hann dock aldrig läsa det. därför kom jag inte med i "ligan"
Jag håller med #6
Välkommen att gå med i grupperna Hedgefonder och Fotogrupp
jag håller med #12
Visa sida
Ogilla! 0
Gilla!
vilken grupp?
Mvh alvaret