Grupp: Huvudforum
Oljan
Visst tar den sats - Lupe??? Äntligen! Köpte i alla fall på 89 och mitt finger i luften brukar vara pålitligt. Vad säger teknikexperterna?
Visst tar den sats - Lupe??? Äntligen! Köpte i alla fall på 89 och mitt finger i luften brukar vara pålitligt. Vad säger teknikexperterna?