Grupp: Huvudforum
OMXS30
Kanske kan det vara en HS-formation på G ?
// Sandmark
#1
;-)
mvh /doc
Life is good, but not for me-Al Bundy
#1
Japp, en huvudskuldra-formation.
// Sandmark
#3, vi skall alltså stå på huvudet när vi tyder bilden ?
;-0
Momentum

Visa sida
Ogilla! 3
Gilla!
jag får det till en uhs, om man inte vänder på skärmen förstås,eller??