Grupp: Huvudforum
Marknaden är omutligt.
Inte ens bra resultat från Sony Ericsson kunde höja
Erics värde.
Trodde att detta skulle vara positiv nyhet även för Nokia
men nej, ingenting biter på marknadsaktörer nu för tiden.
Nu är det bara att hoppas på oljepriset. Om den vänder neråt
så skulle börsen få den injektion som behövs för högre prisnivå.
// kari

Visa sida
Ogilla! 4
Gilla!
Om inte Sony Ericsson lämnat ett så bra resultat hade Ericsson troligen handlats lägre än nu, och fortsatt ner. Nu tror jag det vänder upp några dagar.....
mvh Strövaren
Om du vill lära känna vägen framför dig, fråga dem som går åt andra hållet.
- Kinesiskt ordspråk