Grupp: Huvudforum

skepp å hoj

0
Ogilla!
17
Gilla!
2006-07-14 10:49:43

semester väntar
första på 4 år
auf wiederhören!!

0
Ogilla!
1
Gilla!
2006-07-14 10:52:42

=)  have fun 

0
Ogilla!
12
Gilla!
2006-07-14 10:53:42

#1 tackar, kanske kommer bort och häckar utanför ditt kontor i eftermiddag hehe 

0
Ogilla!
6
Gilla!
2006-07-14 10:56:52

Há det så gott, slakis. 

0
Ogilla!
5
Gilla!
2006-07-14 11:00:54

Slakis, du kommer säkert att desperat söka upp internetcafeer och kolla på hotellrummets ekonominyheter. ;-) 

/roitto

If you do not wish to fight you are permitted to flee. (Seneca)

0
Ogilla!
5
Gilla!
2006-07-14 11:04:17

Trevlig semester slakis, en välbehövlig sådan kan jag tro! 

mvh palle

0
Ogilla!
10
Gilla!
2006-07-14 11:04:34

mitt uppdrag är att söka upp parasolldrinkar och en badring 

0
Ogilla!
7
Gilla!
2006-07-14 11:05:23

kommer säkert att rapporteras på TV om öl-brist, där du drar fram under semestern :-)  

Mvh TWA.


0
Ogilla!
38
Gilla!
2006-07-14 11:07:13

Ha det gött slakis!

Vi får se hur det blir med ölen! 

Mvh corvus corax

0
Ogilla!
4
Gilla!
2006-07-14 12:36:18

Ha de bra Slakis
konstigt jag blev törstig när jag läste detta inlägg,tror jag smyger iväg till kylskåpet(f-n det är ju Fredag). 

mvh casse

0
Ogilla!
1
Gilla!
2006-07-14 13:32:30

nice! hoppas att badringen inte fastnar i vågorna ;) 

0
Ogilla!
0
Gilla!
2006-07-14 13:58:35

Ha det... 

0
Ogilla!
11
Gilla!
2006-07-29 20:53:08

fan de gick snabbt :(

0
Ogilla!
1
Gilla!
2006-07-30 13:14:09

=) 

0
Ogilla!
4
Gilla!
2006-07-30 17:23:01

#12 Underbart är kort, vet Du väl! 

0
Ogilla!
0
Gilla!
2006-07-30 17:50:30

#12

Finns det några pilsner kvar på Gotland eller??? ;-)

mvh /doc 

Life is good, but not for me-Al Bundy

0
Ogilla!
3
Gilla!
2006-07-30 18:19:13

Det vet jag inget om. Där har jag aldrig varit :)

0
Ogilla!
1
Gilla!
2006-07-30 19:21:11

Puh, jag trodde du hade tömt ön ;-)

Du borde testa ngn gång. Jag brukar fara dit minst en gg per år.

mvh /doc  

Life is good, but not for me-Al Bundy

0
Ogilla!
1
Gilla!
2006-07-31 10:42:54

Välkommen tillbaka!

Vi hoppas väl alla att du pigg och utvilad kommer med nya tips och att du inte blir bortröstad meddetsamma :-) 

Mvh TWA.


0
Ogilla!
8
Gilla!
2006-07-31 10:47:27

taqckar tackar. pigg som tusan.
känns som jag kommer in i helt ny fas i livet nu. ska spara pengar och träna som tusan. fast den har man ju hört förut....se hur länge det håller denna gången :) 

0
Ogilla!
2
Gilla!
2006-07-31 10:49:49

låter som en mild 30 års kris:)

0
Ogilla!
6
Gilla!
2006-07-31 10:54:51

skojjar du.
ingen charter, supa, svina.. man får ju panik.
Nu ska man helt plötsligt producera ungar på allvar och bete sig korrekt och vara ett föredömme.

0
Ogilla!
4
Gilla!
2006-07-31 10:56:06

#21 Du har väl alltid varit ett föredöme? :)

0
Ogilla!
6
Gilla!
2006-07-31 10:57:57

Nu ska man helt plötsligt producera ungar på allvar

Hehe låter som du gjort många one night stands-flickor på smällen om du producerat ungar men inte på allvar :) 

0
Ogilla!
1
Gilla!
2006-07-31 11:12:35

#21

Tänk possitivt, du kan titta på bolibompa helt legalt.

0
Ogilla!
2
Gilla!
2006-07-31 11:13:07

#21 Tycker det låter lite otäckt med en skribent här (slakhane) som svänger sig med uttryck som: supa, svina och producera ungar. Låter nästan som en berusad kåtbock och sådana tingestar betackar jag mig förr. Usch och fy. 

0
Ogilla!
7
Gilla!
2006-07-31 11:14:39

ja herregud så otäckt :)
jag bits också hehe 

0
Ogilla!
1
Gilla!
2006-07-31 11:18:05

Otäcka karl fy skäms, tur i oturen att du finns i Norge, då har vi så att säga exporterat problemet utomlands och norrmännen med sin oljekassa har ju bättre förutsättningar att ta hand om en massa föräldralösa ungar än våra lilla statskassa.

0
Ogilla!
8
Gilla!
2006-07-31 11:23:21

Japp, ungefär så jag också tänkte. 

0
Ogilla!
0
Gilla!
2006-07-31 11:30:50

#28 Nu skojar du. Berusade kåtbockar brukar ej tänka. Möjligtvis efteråt när de inser vad de ställt till med. Nu ska ju inte jag döma dig inte alls, men jag hoppas du fått dig en tankeställare.

0
Ogilla!
6
Gilla!
2006-07-31 11:35:06

här ligger en hund begraven. Har du råkat ut för en kåtbock i dina ungdomsdagar eller varför denna agg mot kåtbockar?

:)

0
Ogilla!
1
Gilla!
2006-07-31 11:44:21

#30 Eftersom jag är karlakarl och tar över 100 kg i bänkpress så finner jag den typen av frågor ytterst olämpliga för att inte säga stötande.

0
Ogilla!
16
Gilla!
2006-07-31 11:51:32

Nu tycker jag du är nedvärderande mot det kvinliga könet.
Du menar alltså att bara för en karl tar merän 100 kg i bänkpress så kan inte en tjej få dig i säng?
Din mansgris 

0
Ogilla!
5
Gilla!
2006-07-31 12:05:03

seså småpojkar ;-0 

Momentum

0
Ogilla!
0
Gilla!
2006-07-31 12:05:59

låter mer som subliminal projicering för mig........ 

0
Ogilla!
6
Gilla!
2006-07-31 12:20:50

inte ofta man behöver anlita ordlistan när man läser inlägg, men nu... ;-) 

Momentum

0
Ogilla!
1
Gilla!
2006-07-31 12:22:32

#32 Nu tycker jag faktiskt att eftersom detta är ett seriöst forum för seriösa aktietips så lämnar vi denna diskussion därhän. Kan ju knappast intressera övriga skribenter vad vi har för preferenser när det gäller tjejer. Om du föredrar tjejer som tar 100 kg i bänkpress så är det ju din ensak.

0
Ogilla!
6
Gilla!
2006-07-31 12:33:06

slakis is back!

Det märks :-) 

Mvh TWA.


Upp till toppen
Kommentera

 

Tjäna mer pengar på dina aktieaffärer

Bli medlem på Aktieguiden gratis på 30 sekunder.

Som medlem på Aktieguiden kan du:

  • Läsa träffsäkra tips och analyser från duktiga traders
  • Ställa frågor till och chatta med aktieproffs
  • Få gratis tillgång till en över miljon inlägg aktiehandel
  • Skapa egna privata forumgrupper

För att få delta i diskussionerna på Aktieguiden krävs att du verifierar ditt mobilnummer. Läs gärna mer om varför verifiering behövs.

 

Redan medlem? Klicka här för att logga in.