Grupp: Huvudforum

USA-rapporter

0
Ogilla!
18
Gilla!
2006-07-17 12:50:21

Idag börjar rapporterna från USA komma in på allvar. Det här är vad vi har att vänta oss denna vecka.

Idag 17/7
Citigroupföre börsens öppning

Tisdag 18/7
Johnson & Johnsonföre börsens öppning
IBM?
Yahoo?
 
Onsdag 19/7
Appleefter börsens stängning
Intelefter börsens stängning
Motorolaefter börsens stängning
Qualcommefter börsens stängning


Torsdag 20/7
Amgenefter börsens stängning
Microsoftefter börsens stängning

Fredag 21/7
Caterpillarföre börsens öppning
Ericsson?

Hojta gärna till om jag missat något viktigt bolag.

0
Ogilla!
4
Gilla!
2006-07-17 14:02:20

Torsdag 20/7 Nokia brukar vara 12,00 svensk tid 

0
Ogilla!
1
Gilla!
2006-07-17 14:10:28

#0 Bra info

Mvh sverige

0
Ogilla!
7
Gilla!
2006-07-19 13:51:54

Man vågar inte positionera sig alltför tungt med tanke på vad som väntas komma på rapportfronten ikväll, efter USA-börsens stängning.

Apple, Intel, Motor-Ola och Qualcomm. Ska bli intressant att följa efterbörsen :)

Morgondagens börs kommer förmodligen, i allafall inledningsvis, utvecklas beroende på hur dessa rapporter kommer in och inte hurvida vi stänger upp eller ned.

Upp till toppen
Kommentera

 

Tjäna mer pengar på dina aktieaffärer

Bli medlem på Aktieguiden gratis på 30 sekunder.

Som medlem på Aktieguiden kan du:

  • Läsa träffsäkra tips och analyser från duktiga traders
  • Ställa frågor till och chatta med aktieproffs
  • Få gratis tillgång till en över miljon inlägg aktiehandel
  • Skapa egna privata forumgrupper

För att få delta i diskussionerna på Aktieguiden krävs att du verifierar ditt mobilnummer. Läs gärna mer om varför verifiering behövs.

 

Redan medlem? Klicka här för att logga in.