Grupp: Huvudforum
Oslo 31/7
Lite fjompande i Norge senaste tiden. Idag rapporterade Statoil och den faller nedåt lite.
Jag satte köp på PRS (prosafe)
Gillar sedan tidigare PAN och IGE. De här båda kan mångdubblas...
bifogar bild på PRS
Slakis - är det för att du är guld värd som du rekar IGE ;-)
Tittade in som hastigast under semestartrippen i norra skandinavien, som skulle blivit 1 vecka men nu är inne på den tredje. Men vi börjar leta oss hemmåt...
Men visst, skiter man i priserna kan man nu äta och dricka gott i Norge. Det var sämre med det förr. 80-talet - fisken var smaklös, blää. Men nu finns ju PAN.
Nä, jag ska inte larva mig mer. Utan gå å äta frukost på hotellet i Vasa.
Tack och lycka till under dagen slakis å ni andra.
Den tidsfördröjning som skribenten valt för detta inlägg löpte nyss ut. Inlägget har därför aktiverats och är numera tillgängligt för alla. För dem som valt att stödja Aktieguiden genom den frivilliga medlemsavgift finns inga tidsfördröjningar.

Visa sida
Ogilla! 8
Gilla!
ahh formen sitter kvar trots semestern.
PRS vände kraftigt och ser ju ut som en omvänd nu.
375 kr nacken.