Grupp: Huvudforum
lupe
det kom igår en storbesvikelse på börsen lupe men jag säger det var lite överdriven att kursen gick till 80 kr.
så länge olja priset ligger på toppen olja bolag gör stora vinster ,de gör ingen förlust eller hur? min bedömningen är att aktien kommer att går ner till 76 kr innnan rapport , om det bli så jag är köpare .
olja priset ligger på toppen när som helst bli vinsthämtagningenför secktor.
slutsats. jag skullle inte vara rädd att köpa lupe de har bra affärsplaner med bästa tillväxt.
rekommendrea .köp innan rapport om aktie vänder till 76 strakt köp. mål kurs 104
Visa sida
Ogilla! 8
Gilla!
var inte rädd att köpa lupe för 75 det är alltid så att det kommer i bland dåliga nyhet för varje bolag.hur många gånger vi har sett detta ?många gånger kommer ni håg abb när wallenberg skulle bli av med edner (kommer inte hans namn)då försökte göra kaoss för aktie kurse blev 11 kr.
idag det bli samma ska för lupe men jag är köpareeu eller vid 75-76därför att jag tror att olja priser kommer att stiga över 100dollar i sep .värför?
iran kommer inte acceptera eu eller usa förslag om deras vilkor .jag är iranier vet hur de mullana tänker.
det är bli om några veckor sep om ni äger lupe behåll de ,de är värda i framtiden ,ni får utdelningen ,bra bolag .bättre än ericsson eller vissa luft bolag som secur eller ....
lupe säljer bättre än gold som vi alla kommer att altid behöver .
strunta i de som vill sänka aktie kursen sen de köper för sig själva.
jag äger inte nu men imorgon köper jag,
ha det fint
jag har läst i bbc news att olja kan stiga över 200 dollar om du gör santion mot iran ,och de kommer att göra sanktion .
lycka till .om alla tror på nedgång jag tror på nedgång,det är samma som lupe.