OMX 7/8
Godmorgon!
Upp som en sol och ner som en pannkaka?
Fredagen rörelse bjöd på ett glädjeskutt i samband med statistiken men föll återigen efter att ha slagit i betongtaket. Härom tvista nu de lärde, om detta är en ny uppvåg, eller om touchen mot betongtaket är den avstämning som behövdes för en ny resa ner. OMX lär ju snart visa vilka av de lärde som får rätt denna gång...
Som jag skrev i fredags så är en rörelse upp mot betongtaket och sedan ner mot fishfasen helt naturlig och mycket vanlig, men från fishnetfasen skall det då komma ett nytt drag ganska omgående och bryta igenom betongtaket och in i dragläge annars så är bullsen ute på tunn is.
Lite nivåer:
Betongtak 947-57
Fishnetfas 940-44
Summa summarum: Rekyler neråt bör landa på lägst c:a 940 för att läget fortfarande ska se ljust ut.
Mvh TWA.
Pannkaka oxå!
Genast får vi plocka fram nästa stödnivå vilket utgörs av betonggolvet 928-31, Vi ligger nu i nybildad röd (neg) våg och måste bryta 938 för att komma ur denna...
Mvh TWA.
En bild med lite stödlinjer - text i bilden
MVH Nisse45

Visa sida
Ogilla! 15
Gilla!
Närmaste stöd under 934-5
Mvh TWA.