Grupp: Huvudforum
Nasdaq
Inte mycket som ser Bull ut här !!
Kanske en avstämning bara idag och sedan drop igen.
De vågor jag ser är inte impuls upp, så oavsett om det går upp någon dag tror jag vi får se en nergång snart. Men det är mest tro och inget vetande. Men det "vet" ni ju redan.
Kom gärna med egna räkningar och förslag. Kanske ett fishnet?
"Lev för att lära så lär du dig att leva"
Bara en liten bild på Cisco, titta till vänster i bilden så ser ni var motståndet finns..
Tala om hysteriska rörelser...
MVH Nisse45
Uppföljning efter kvällens övning - DJIA
MVH Nisse45

Visa sida
Ogilla! 8
Gilla!
Lägger in DJIA i samma sträng. Det ser tveksamt ut tycker jag.
Bilden är lite fördröjd..
MVH Nisse45