Grupp: Huvudforum
AddNode - stark rapport
AddNode presenterade idag en mycket stark rapport med stark tillväxt och stark resultatförbättring (förra årets reavinst exkluderad), se länk
Som jag ser det är aktien definitivt mycket köpvärd på dagens kurs, som bara ligger strax över eget kapital och innebär ett lågt p/e-tal.
Finns det fler som följer aktien?
M v h
Inlägget är redigerat av författaren.