till magistern twa
tWA
dj har lite mer än 610 dagar sen en sign topp i början av 2004
typ 633 dar
min eminenta methode säger att vi är typ neutrala i den här korta persp
nyligen har dj gjort en inverterat bigmac (ser ut som en W)-just another big proprietary dragspelresearch patent, och kommer att dra ner till hälften av W-stöd @925-831, kom ihåg att det är optionsexpiry this week i wonderlandet
burk säger att seasonality is good this week, bradley säger att vi hadde botten 23 juli och en inflktion i slutet av aug
besvärande hur dax ser ut
slusats, köper ssec
hur många gånger funkar 0 i Woody?
Dra ut grafen och tala ite till mig på ett inveckat "draagspelsspråk", när jag är full tack.
Mvh TWA.
dj månad, vi tittar tillb till 1929, råkar vara 929 månader
stöd på mittBB21-oranj @11764
jag kommer med svar imorgon
DEn analysen ser mer ok ut, men frågan kvarstår,när reagerar DU? och med vilken stop?
Mvh TWA.
woody och murrey, inte att jag litar på murrey, men den är roligt ibland
atr och tam
nu ser jag att det finns risk för en bigmac dvs den fortsätter ner till 650 typ
Inlägget är redigerat av författaren.
Jo jag vet att den är rolig ibland, annars så skulle jag ju inte lägga ut den ibland, men huvudfrågan kvarstår:
Vad gör du av detta?
Hur sköter du din trading runt nivåerna?
Mvh TWA.
jag är en urusel tradare, fråga mig inte
spx day 1 year kanal enkel esignal graf
"Bach divine machine à coudre"
Colette
#9 Om du tycker att du är en usel tradare, och verkligen är det också, så beror det förmodligen på att du inte kan ge dig själv ett svar på den fråga TWA ställer. Om du vill bli bättre så varför inte skaffa dig ett svar? Vilket svar som helst, det behöver inte vara det "rätta".

Visa sida
Ogilla! 1
Gilla!
åsså dj är nära noll i woody, kan vända uppåt här
"Bach divine machine à coudre"
Colette