Grupp: Huvudforum

VOLV B

0
Ogilla!
10
Gilla!
2006-08-13 10:09:32
Ladda ned

- Lyckas inte aktien att omgående etablera sig över motståndet vid 379-382 kr bör - VOLV B inleda en ny nedgångsfas.
- Jag räknar i så fall med att aktien testar 350-355 kr.
- Faller även denna nivå testar aktien 333 kr kort därefter.

---


/MM

0
Ogilla!
3
Gilla!
2006-08-13 10:45:54
Ladda ned

Eller kan man se det som att VOLV B just studsat mot kanalgolvet och samtidigt brutit uppåt ur fallande kil, eller?

Mvh svenh. 

0
Ogilla!
3
Gilla!
2006-08-13 10:59:24

det kanske man kan. oavsett vad så vill jag se etabl över 382 kr. sker inte detta - snart - så är jag ganska tveksam till VOLVO. 

---


/MM

0
Ogilla!
1
Gilla!
2006-08-13 12:14:20

jag tror på lite uppåt för volvo till tisdagen 15 agusti sen det ska stämma nedgången. svårt att bryter stöd vid 382 .ska stämma kommnade tiden .mvh darios.

det jätte farligt att blanka många köpte in sig (a aktier)  men alting är risktabel.  mvh darios 

0
Ogilla!
2
Gilla!
2006-08-17 09:08:51

jag skrev till detta att det luktar i volvo men vem ska tillåta för att sälja volvo ?

bedömningen är att det är rykte det svårt att tror på uppköp. 

Upp till toppen
Kommentera

 

Tjäna mer pengar på dina aktieaffärer

Bli medlem på Aktieguiden gratis på 30 sekunder.

Som medlem på Aktieguiden kan du:

  • Läsa träffsäkra tips och analyser från duktiga traders
  • Ställa frågor till och chatta med aktieproffs
  • Få gratis tillgång till en över miljon inlägg aktiehandel
  • Skapa egna privata forumgrupper

För att få delta i diskussionerna på Aktieguiden krävs att du verifierar ditt mobilnummer. Läs gärna mer om varför verifiering behövs.

 

Redan medlem? Klicka här för att logga in.