Grupp: Huvudforum
H&M B
Till Treehouse
Gråzon så länge H&M inte bryter 260-261 alt. 270-272.
#1
Tack för infon kollade för en stund sen en säljis. Satt och funderade lite men nu när du visar detta så ska jag avakta till 14:30 och bestämma mig då...än en gång tack för infon ;-)
Mvh seikodell
Kan ju lägga ut vilken också HM 6U 250CAR
Mvh seikodell
tja, med en sån här stark börs kanske H&M väljer att bryta upp istället...
#2
Jag är glad ägare i HM och enligt Vikingen ligger aktien i köp i 7 av 14 modeller. Idag damp köp ner i parabolic och multimodell. Parabolic ska ju snappa upp de snabbare trenderna. Stämmer ju inte alltid men ändå, 50 % av modellerna är på köp.
japp bidde utbrott uppåt från triangeln!

Visa sida
Ogilla! 7
Gilla!
Med tanke på dagens gap är en tanke att H&M ska upp och testa trendlinjen för att sedan falla tillbaka och täppa gapet på 266 kr.