Grupp: Huvudforum
OMX
OMX drog vidare upp utan större besvär. Kanske är detta stöten upp som behövs för att alla med säljpositioner skall täcka och alla andra förbereda sig för en uppgång. Allt inför en stundande nedgång.
Henrik, alias Herkules
