Grupp: Huvudforum
Swma
Den här tycker jag ser fin ut med sin formation.
Köpt in den till våran portfölj på 113 kr och siktar 133 kr
ängla hus
Kl 17.25 meddelades att de emitterar obligationslån. Vad kan tänkas hända med aktiern då ?
Den tidsfördröjning som skribenten valt för detta inlägg löpte nyss ut. Inlägget har därför aktiverats och är numera tillgängligt för alla. För dem som valt att stödja Aktieguiden genom den frivilliga medlemsavgift finns inga tidsfördröjningar.
Är med här liksom i AZN, men även här utesluter jag inte att den nedre stödlinjen skall besökas. I så fall ökar jag där.
--Man kan aldrig nå högre än sin egen inkompetensnivå--
fritt efter;
Laurence J Peter
Bryter upp nu. När ATH passeras lär en del större trycka på den ytterligare upp.
AZN och SwMa-rekarna påminner om din tid på BS när du rekade gubbaktier med framgång! Veckans luring var det väl?
Momentum
veckans luring stämmer bra :)
dom var lite roliga
Återbesök och läge för köp igen.
Momentum

Visa sida
Ogilla! 3
Gilla!
Fråga; brukar väl oftast vara omslagsformationer, de där? Dvs att de bör komma efter en nedgång, om det är UHS?
--Man kan aldrig nå högre än sin egen inkompetensnivå--
fritt efter;
Laurence J Peter